کتاب احکام جوانان

Youth rulings
روشی نو در بیان احکام برای جوانان
کد کتاب : 51189
شابک : 978-9640913437
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب احکام جوانان اثر محمود اکبری

شناخت احکام و دستورهای شرعی، گام مهمی برای عبادت و تقویت ایمان و تقرّب به خداست، این احکام در کتاب های فقهی و رساله های عملیه بیان شده است، اما آموزش آسان و عمومی آن، به ویژه برای جوانان، شیوه ای نو می طلبد، و این ضرورتی است که «احکام جوانان» در صدد پاسخگویی به آن می باشد.
این کتاب علاوه بر بیان درس هایی از احکام اسلامی و روش های آموزش آن، بسیاری از احکام جوانان را در قالب سوال های چهارگزینه ای به همراه پاسخنامه آنها ارائه کرده است. همچنین برای استفاده بهینه، مفاهیم و اصطلاحات به کار رفته در احکام را در پایان کتاب به ترتیب حروف الفبا توضیح داده است.

کتاب احکام جوانان

محمود اکبری
محمود اكبرى (متولد:1334- همدان)، در سال 1334ش، در همدان به دنيا آمد.وى در سال 1351ش، در مدرسه آيت‌الله گلپايگانى به تحصيل علوم دينى پرداخت و پس از هفت سال تحصيل نزد اساتيد بزرگى چون حجج اسلام و آيات عظام: حسین تهرانى، مدرس افغانى، صلواتى، مقتدايى، يك دوره خارج اصول مكارم شيرازى و وحيد خراسانى، شركت كرد و پانزده سال در دروس فقه تبريزى و مكارم شيرازى حضور داشته و مدت سه سال نيز دروس مؤسسه اديان و مذاهب حوزه را طى كرد.بدايه و نهایه علامه طباطبايى را نزد استاد فياضى و منظومه سبزوارى را نزد آ...