کتاب دختر بد

The bad daughter
کد کتاب : 5214
مترجم :
شابک : 978-6005595444
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب دختر بد اثر جوی فیلدینگ

در کتاب دختر بد، قهرمان داستان، رابین، روانشناس جوانی است با حملات عصبی ترس. رابین در همان صفحات اول کتاب، با تلفن خواهرش از شهرکوچک زادگاهشان دچار حمله و بهم ریختگی عصبی می شود و خواننده از همان ابتدای داستان در جریان ارتباط مشکل دار او و افراد خانواده اش قرار می گیرد. در حادثه تیراندازی شبانه، پدر، زن پدر و دختر دوازده ساله زن پدرش مجروح می شوند. آن ها حالا در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ در تنها بیمارستان شهر بستری هستند.

کتاب دختر بد

جوی فیلدینگ
خانم فیلدینگ زاده شهر تورنتوی کانادا می‌باشد. او در سال ۱۹۶۶ با مدرک کارشناسی هنر از دانشگاه تورنتو دانشگاه تورنتو فارغ‌التحصیل شد. او در سال ۱۹۶۵ نقش مختصری در فیلم زمستان ما را گرم نگه داشته بود Winter Kept Us Warm ایفا کرد و نیز در اپیزودی از فیلم دود اسلحه ظاهر شد. او بعدها نام فامیلی خود را از تپرمن به فیلدینگ تغییر داد و شروع به نوشتن رمان کرد. او همچنین فیلمنامه‌نویس فیلم تلویزیونی Golden Will: The Silken Laumann Story می‌باشد.
قسمت هایی از کتاب دختر بد (لذت متن)
رابین به او تکیه داده، در پیله راحتی بخش آغوش او آرام گرفته و ضربان محکم قلب او را در مقابل پشتش احساس می کرد. بلیک گفته بود: «من پدرت نیستم. باید از ترکیب صورت او با من خودداری کنی. باید به من اعتماد کنی.» البته، راست می گفت. اما خیلی سخت بود. برای این کار باید تنها چیزی که او را به پدرش متصل می کرد رها کند، چنگ ناعاقلانه اش بر گذشته را باید باز می کرد. می خواست این کار را بکند؟ هر چند ویران کننده بود، ولی چیزی راحتی بخش در الگوهای آشنا وجود داشت. به عنوان روان شناس، می دانست که کوشش برای تغییر، برای آزاد شدن از عادت های دیرینه، معمولا همراه غرایز متقابل برای «تغییر دوباره» و پناه گرفتن در روشی است که قبلا بود. گذشته همیشه با ماست. آیا باید می بود؟ با نوازش بلیک بیدار شد. آیا رویا می دید؟ فکر کرد، اگر این رویاست، بهترین رویایی است که مدت هاست نداشته ام. اما اکنون هیچ شکی نداست که بیدارند.