کتاب چارلی وب

Charley's Web
کد کتاب : 5213
مترجم :
شابک : 978-6005595420
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 488
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چارلی وب اثر جوی فیلدینگ

الکس بی تفاوت گفت: رگه ای از تنفر در صدایش بود. چارلی گفت: و به خودش زحمت نداد فقدان همدردی اش را پنهان کند. الکس پرسید: - آن ها می خوردند و می خوابند و به طور متوسط دوازده سال بیش از آن چه به قربانی خود داده اند زندگی می کنند. به نظر من خیلی هم بد نیست.

کتاب چارلی وب

جوی فیلدینگ
خانم فیلدینگ زاده شهر تورنتوی کانادا می‌باشد. او در سال ۱۹۶۶ با مدرک کارشناسی هنر از دانشگاه تورنتو دانشگاه تورنتو فارغ‌التحصیل شد. او در سال ۱۹۶۵ نقش مختصری در فیلم زمستان ما را گرم نگه داشته بود Winter Kept Us Warm ایفا کرد و نیز در اپیزودی از فیلم دود اسلحه ظاهر شد. او بعدها نام فامیلی خود را از تپرمن به فیلدینگ تغییر داد و شروع به نوشتن رمان کرد. او همچنین فیلمنامه‌نویس فیلم تلویزیونی Golden Will: The Silken Laumann Story می‌باشد.
قسمت هایی از کتاب چارلی وب (لذت متن)
تامی بارنت کوچولو فقط پنج سال داشت که از حیاط پشت خانه نرده دارشان مفقود شد. چهار روز بعد جنازه اش در گودی کم عمق کنار کانال آب کشف شد. او شکنجه شده و قبل از خفه شدن با کیسه پلاستیکی مورد تعرض جنسی قرار گرفته بود. پنج ماه بعد، نوح و سارا استارکی، دوقلوهای شش ساله وقتی در حیاط جلوی خانه شان بازی می کردند، ناپدید شدند. مادرشان برای جواب دادن تلفن دو دقیقه آن ها را تنها گذاشته بود. وقتی برگشت، بچه ها رفته بودند. هفته بعد جنازه شان کشف شد، کیسه های پلاستیکی هنوز روی سرشان بود، بدن های کوچکشان پر از جای خاموش کردن سیگار و گاز گرفتگی بود. هردو با شیئی تیز مورد تعرض قرار گرفته بودند. این کشتار موج وحشتی در تمام فلوریدا پخش کرد. نه تنها پلیس با قاتل زنجیره ای بی رحمی رو به رو بود، بلکه با کسی آن قدر دیوانه که بچه های کوچک را شکنجه می داد و می کشت. لازم به گفتن نیست، کسی که آن قدر ماهر بود که بچه ها را درست از زیر چشم های مراقب والدینشان دزدیده بود. کسی که بچه ها ظاهرا به او اعتماد داشتند، چون هیچ فریادی شنیده نشده بود. کسی که احتمالا برای هردو خانواده آشنا بود.