کتاب شاه جادوگر (بخش اول)

The Magician King
جادوگران 2
  • 25 % تخفیف
    276,000 | 207,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 52149
مترجم :
شابک : 978-6008941491
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

شاه جادوگر (بخش دوم)
The Magician King
جادوگران 2
  • 25 % تخفیف
    292,000 | 219,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 52151
مترجم :
شابک : 978-6008941507
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 291
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شاه جادوگر (بخش اول) اثر لو گراسمن

کتاب «شاه جادوگر» رمانی نوشته ی «لو گراسمن» است که اولین بار در سال 2011 منتشر شد. «کوینتین کولدواتر» باید خوشحال باشد. او دوران کودکی سخت خود را در «بروکلین» پشت سر گذاشت، در یک کالج مخفی مخصوص جادو پذیرفته شد، و پس از فارغ التحصیلی فهمید که «فیلوری»—آرمان شهری خیالی—در حقیقت واقعی بوده است. «کوینتین» اما حتی به عنوان پادشاه «فیلوری» نیز نمی تواند آرامش چندانی داشته باشد. دغدغه ی قدیمی او دوباره به سراغش آمده و این شخصیت بی صبرانه به دنبال تجربه ی هیجان ها و چالش های یک مأموریت قهرمانانه است. «کوینتین» به همراه قدیمی ترین دوستش «جولیا»، راهی سفر می شود اما در نهایت به جای «فیلوری»، دوباره به جهان واقعی می رسد. آن ها در تلاش هستند تا راهی به پادشاهی گمشده ی خود پیدا کنند و «کوینتین» مجبور است به توانایی های «جولیا» در جادوگری اتکا کند، چرا که نیرویی شرور آن ها را در این جهان بیگانه مورد تهدید قرار داده است.

کتاب شاه جادوگر (بخش اول)


ویژگی های کتاب شاه جادوگر (بخش اول)

نامزد جایزه لوکوس سال 2012

نامزد بهترین داستان فانتزی گودریدز سال 2011

لو گراسمن
لو گراسمن، زاده ی 26 ژوئن 1969، رمان نویس و روزنامه نگار آمریکایی است.گراسمن در ماساچوست به دنیا آمد. او در سال 1991 در رشته ی ادبیات از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد. گراسمن سپس در دوره ی دکترای ادبیات تطبیقی در دانشگاه ییل شرکت نمود اما قبل از اتمام دوره، از ادامه ی آن انصراف داد.
نکوداشت های کتاب شاه جادوگر (بخش اول)
A heartfelt novel that turns the machinery of fantasy inside out.
رمانی پراحساس که ساز و کارهای فانتزی را واژگون می کند.
New York Times New York Times

A spellbinding adventure.
یک ماجراجویی مسحورکننده.
NPR NPR

A rare, strange, and scintillating novel.
رمانی کمیاب، عجیب و درخشان.
Chicago Tribune Chicago Tribune

قسمت هایی از کتاب شاه جادوگر (بخش اول) (لذت متن)
تاریکی در مقایسه با جایی که «جولیا» عازم آن شده بود، یعنی عالم یأس، تور مسافرتی بود. در عالم یأس، هیچ چیز رنگ نداشت. ای کاش یأس از تاریکی ساخته شده بود، از تاریکی نرم و مخملی، تاریکی ای که «جولیا» بتواند در آن گلوله شود و بخوابد، اما به مراتب از این حرف ها بدتر بود. تفاوتش مثل تفاوت صفر و مجموعه ی تهی بود، مجموعه ای که چیزی در آن نیست، حتی صفر. این تنها ظاهر قضیه بود، عمق فاجعه دیگر بماند.

دنیای دور و برش، یعنی دنیای معمولی، دنیای پیش پا افتاده، برایش مثل زمینی بی حاصل و بد آب و هوا شده بود. خالی بود، دنیایی پساآخرالزمانی: مغازه های خالی، خانه های خالی، اتومبیل های از کار افتاده با صندلی های سوخته، چراغ های راهنمای خراب که بر فراز خیابان های خالی تاب می خوردند.

آن بعد از ظهر پاییزی گمشده به سیاهچاله ای تبدیل شده بود که گذشته ی او را تمام و کمال به داخل خودش می مکید. آدم هم از شعاع «شوارتزشیلد» که می گذشت، دیگر واقعا سخت می توانست خودش را بیرون بکشد.