کتاب بچه ای که نمی خواست آدم باشد!

bache-ei ke nemikhast adam bashad
کد کتاب : 52491
شابک : 978-6227763027
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 77
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب بچه ای که نمی خواست آدم باشد! اثر زهرا موسوی

«بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» را باید تقدیم کرد به همه‌ی آن‌هایی که در زندگی‌شان یک عالمه خاطره دارند و یا هیچ خاطره‌ای ندارند! چون این کتاب داستان دو دوست به نام‌های «بچه» و «آدی» است که «بچه» یک شتر کوچولوی عاشق خاطره جمع کردن و خاطره ساختن است و «آدی» یک بچه‌ی آدم است که زیاد دوست ندارد خاطره بسازد و خاطره جمع‌کند! پس «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» را هم آن‌هایی که خاطره دوست دارند و هم آن‌هایی که دوست ندارند، می‌توانند بخوانند و از داستان دوستی یک «شتر» که «بچه» است اما آدم نیست و یک آدم که بچه است ولی شتر نیست، لذت ببرند و کلی خاطره بسازند و چیز یاد بگیرند. قصه‌ی «آدی» و «بچه» قصه‌ی دوستی و یاد گرفتن دوست داشتن است، قصه‌ی دوست داشتن هم‌دیگر و خوب زندگی کردن است. «بچه» که قصه‌ی کتاب «بچه‌ای که نمی‌خواست آدم باشد» را تعریف می‌کند به ما می‌گوید که وقتی خیلی هم‌دیگر را دوست داشته باشیم یک روزی می‌رسد که یک‌عالمه‌ترین خاطره‌ها جمع می‌شوند و می‌توانیم تا همیشه خاطره داشته باشیم.

کتاب بچه ای که نمی خواست آدم باشد!

زهرا موسوی
زهرا موسوی متولد سال ۱۳۵۷در تهران است. او که از کودکی علاقه بسیار زیادی به نویسندگی وشعر داشت از همان زمان کارش را شروع کرد. اولین کتاب او به نام پدر در سن پانزده سالگی چاپ شد. مجموعه‌ای از شعرهای کودکانه درباره پدر...موسوی بعد از چاپ چندین کتاب در زمینه کودک و نوجوان چند سالی دست از نوشتن کشیده و به تحقیق و پژوهش در این زمینه پرداخت. او به دنبال اتصال حلقه گم شده زنجیری در دنیای ادبیات بود تا دنیای رنگارنگ و پر از نشاط و بازی خردسالان را به آن متصل کند. دنیایی که ادبیات، خیلی در آن ظهور...
قسمت هایی از کتاب بچه ای که نمی خواست آدم باشد! (لذت متن)
من یک شتر یکساله هستم. اسمم هم بچه هست. من خیلی تر از خیلی دوست دارم خاطره جمع کنم؛ اما شترها خیلی کمتر از کم خاطره جمع می کنند. مگر اینکه مثل من به سفر بروند. سفر به شهری خوب و به خانه ای خوب تر از خوب… سفری که در آن با یک آدم خیلی خیلی خوبتر از خوب آشنا شدم.