کتاب سوپر مگس 4

Super Flies 4
حمله ی حشرات شرور
کد کتاب : 53184
مترجم :
شابک : 978-6003539167
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سوپر مگس 4 اثر تاد اچ دودلر

«سوپرمگس» عنوان مجموعه‌کتاب‌هایی برای بچه‌های گروه سنی ج است که قصه‌هایش در «بوگندستان» رخ می‌دهند و شخصیت اصلی‌شان ابرقهرمانی به سوپرمگسی با نام اصلی یوجین است. حشره‌ها در شهر کوچکی به نام بوگندستان در کثیف‌ترین قسمت بوگندوترین زباله‌دانی شهر زندگی می‌کنند.
یوجین روزها یک دانش‌آموز ساده کلاس چهارمی است و شب‌ها ابرقهرمانی که بدی‌ها را نابود می‌کند؛ آن‌ هم نه هر بدی ساده و پیش‌پاافتاده‌ای را بلکه یک‌عالمه بدی و جرم و جنایت و خرابکاری و قلدری را که نابود کردنشان، کار هرکسی نیست به جز سوسک سرکش بزرگ.
«کوچک‌ترین ابر قهرمان دنیا»، «انتقام سوسک سرکش» و «ارتش روبات‌های پرنده» عناوین سه‌جلد اول این‌مجموعه هستند که ترجمه‌شان پیش‌تر توسط نشر افق منتشر شده‌ است.
نسخه اصلی «حمله حشرات شرور» به‌عنوان چهارمین کتاب مجموعه موردنظر، سال ۲۰۱۷ چاپ شده و در آن، یوجین یا همان سوپرمگس دوباره باید با توطئه‌های سوسک سرکش بزرگ مقابله کند تا نگذارد بوگندستان را به نابودی بکشاند؛ به‌ویژه حالا که همه دانش‌آموزان مدرسه با نوشیدن آب‌میوه‌های کرنلیوس، تبدیل به موجودات بدجنس می‌شوند و مدام دعوا می‌کنند و وسایل مدرسه را می‌شکنند.

کتاب سوپر مگس 4

تاد اچ دودلر
تاد اچ. دودلر نویسنده مجموعه "سوپر مگس ، کوچکترین ابرقهرمان جهان!" و همچنین بسیاری از کتابهای دیگر برای کودکان از جمله مجموعه محبوب خرس در لباس زیر است. او همچنین بنیانگذار David & Goliath ، یک شرکت تجاری است که لباس ، پوستر و اسباب بازی تولید می کند. او به همراه دخترش و دو سگشان در لس آنجلس ، کالیفرنیا زندگی می کند.