کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند

Twenty-seven days
روایتی از زندگی شهید مدافع حرم بابک نوری هریس
کد کتاب : 53380
شابک : 978-6227510072
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند اثر فاطمه رهبر

کتاب فوق‌العاده "بیست و هفت روز و یک لبخند" نمونه‌ای منحصر به فرد از زندگی شهید مدافع حرم، بابک نوری هریس، را به تصویر می‌کشد. شهید نوری هریس، دانشجوی بسیجی با عزم و اراده‌ای قوی که به تمام وجودش تجسم یافته بود، داوطلبانه به رد پای رزمندگان مدافع حرم در خاک سوریه پیوست. در یکی از بزرگترین عملیات‌های آزادسازی منطقه بوکمال، در سن 25 سالگی به راه حق پیوست و بر اثر افتخارآفرینی با بهانه آزادی و امانت حرم از دنیا رفت.

این اثر به زیبایی‌های نهانی از زندگی شهید می‌پردازد و مخاطب را در جاذبه‌ی ویژه‌ای از تاریخ و انسانیت فرو می‌برد. این کتاب، عرصه‌ای برای تعامل با واقعیتی جلوه‌گر و پرفراز و نشیب، بازنویسی داستان بی‌پایان تمام مدافعان حرم و آزادسازان است.

کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند

فاطمه رهبر
فاطمه رهبر در یک روز زیبای بهاری در خرداد ماه ۱۳۶۲ در انزلی به دنیا آمد . او از معدود زنانی است که با دیدن یک سوسک جیغ نمی کشد و لنگه دمپایی حواله اش نمی کند. قریحه و خلاقیت و طنز درونی او حتی از راه رفتن یک سوسک روی یک ورق کاغذ داستان خلق می کند.او با نگاهی ظریف ، طنزآمیز و گاهی همراه با شیطنتهای دوران کودکی به دنیای پیرامون خود ، هرچیزی را دستمایه خلق اثری شیرین و خواندنی می کند.در کارهای او از مجسمه های سنگی ماهی گیران میدان شهر گرفته تا آناناس بساط میوه فروش محل برای ما داستانی نقل می کنند.
دسته بندی های کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند