کتاب اجساد استخوانی

The Bone Houses
کد کتاب : 53489
مترجم :
شابک : 978-6008349600
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 430
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اجساد استخوانی اثر امیلی لویدجونز

آدرین هفده ساله ("رین") فقط به دو چیز اهمیت می دهد: خانواده و قبرستان خانوادگی اش. و در حال حاضر، هر دو در شرایط سختی هستند. از زمان مرگ والدینشان، رین و خواهران و برادرانش به عنوان گورکن در دهکده ی دورافتاده ی کولبرن، که در پای یک رشته کوه خشن و مرگبار که زمانی محل زندگی فائه ها بود، کار می کنند. اما مشکل گورکن بودن در کولبرن این است که مرده ها همیشه مرده نمی مانند.

اجساد برخاسته به عنوان "اجساد استخوانی" شناخته می شوند، و یک افسانه ی محلی می گوید که آنها نتیجه ی یک نفرین چند دهه ای هستند. وقتی الیس، یک نقشه‌ کش ممبتدی با گذشته‌ای مرموز، به شهر می‌رسد، اجساد استخوانی با حالت وحشیانه‌ای جدید حمله می‌کنند. چه چیزی آنها را نزدیک می کند؟ و مهمتر از آن، چگونه می توان آنها را برای همیشه متوقف کرد؟

الیس و رین با هم سفری را آغاز می‌کنند که آن‌ها را به دل کوه‌ها می‌برد، جایی که باید با نفرین و حقایق عمیقا مدفون در مورد خودشان روبرو شوند. رمان ترسناک اجساد استخوانی که بخش های کلاسیک و بخش های اورجینالش به یک نسبت هستند و در هم تنیده شده اند، شما را از همان صفحه اول طلسم می‌کند.

کتابی پرفروش و پرطرفدار!

کتاب اجساد استخوانی

امیلی لویدجونز
امیلی لوید-جونز در یک تاکستان در روستای اورگان بزرگ شد، جایی که در جنگل های همیشه سبز بازی می کرد و ترس از گوسفند را یاد گرفت. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه وسترن اورگان با مدرک انگلیسی، در برنامه انتشارات در کالج رزمونت در خارج از فیلادلفیا ثبت نام کرد. او در حال حاضر در شمال کالیفرنیا اقامت دارد، روزها به عنوان خریدار کودکان برای کتابفروشی گالری کار می کند و شبها می نویسد. او نویسنده کتاب های فانتزی، فریبنده، قلب هایی که فروختیم و خانه های استخوانی است.
نکوداشت های کتاب اجساد استخوانی
A dark, mesmerizing fairytale reminiscent of the Grimm Brothers, the Brontes, and Neil Gaiman in turn.
افسانه ای تاریک و مسحورکننده که به نوبه خود یادآور برادران گریم، برونتس و نیل گیمن است.
Mackenzi Lee

...a new and magical journey, filled with the best parts of a fairy tale.
... یک سفر جدید و جادویی، پر از بهترین قسمت های یک داستان پریان.
SLJ

قسمت هایی از کتاب اجساد استخوانی (لذت متن)