کتاب تاریخ اجتماعی عکاسی

Seizing the Light
کد کتاب : 53943
مترجم :
شابک : 978-6226624077
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1073
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب تاریخ اجتماعی عکاسی اثر رابرت هرش

کتاب تاریخ اجتماعی عکاسی تاریخچه ی شگفت‌انگیزی از چگونگی پیدایش عکاسی به‌عنوان یک شکل هنری توسعه، بلوغ و دگرگونی مداوم آن را به خوانندگان خود ارائه می‌دهد.
رابرت هیرش با پوشش رویدادهای اصلی، دست اندرکاران، آثار و اثرات اجتماعی عکاسی، گزارش زمانی مختصر و دقیقی از عکاسی غربی ارائه می دهد. این شروع اساسی، تنوع سازندگان، مخترعان، مسائل و کاربردها را نشان می‌دهد که جنبه‌های هنری، انتقادی و اجتماعی فرآیند خلاقیت را بررسی می‌کنند. نسخه سوم شامل اطلاعات به روز در مورد عکاسان معاصر مانند سیندی شرمن و یانگ یونگلیانگ، و پوشش جامع انقلاب دیجیتال، از جمله ظهور عکاسی با موبایل، شهروند به عنوان روزنامه نگار، و نقش رسانه های اجتماعی است.
کتاب تاریخ اجتماعی عکاسی که با تصاویر تمام رنگی و مشارکت صدها هنرمند در سراسر جهان به خوبی مصور شده است، به عنوان دروازه ای به تاریخ عکاسی عمل می کند. این کتاب که به سبکی در دسترس نوشته شده است، برای دانشجویانی که به تازگی با تمرین عکاسی درگیر شده اند و برای عکاسان با تجربه ای که می خواهند کار خود را بهبود ببخشند و حرفه ای تر کنند، عالی است.
کتاب تاریخ اجتماعی عکاسی توسط کیهان ولی نژاد ترجمه شده است. این کتاب را نشر کتاب پرگار منتشر کرده است.

کتاب تاریخ اجتماعی عکاسی

رابرت هرش
روبرت جی هرش (زاده 1949) هنرمند، سرپرست، مربی، مورخ و نویسنده آمریکایی است. او بیشتر به خاطر نوشتن خود در مورد تصویربرداری رنگی و دیجیتالی و تاریخ عکاسی شناخته می شود و به عنوان حامی عکاسانی است که تفسیری لمسی و اکسپرسیونیستی از موضوع خود ارائه می دهند.
نکوداشت های کتاب تاریخ اجتماعی عکاسی
The definitive history of photography book, Seizing the Light: A Social and Aesthetic History of Photography delivers the fascinating story of how photography as an art form came into being, and its continued development, maturity, and transformation
این کتاب داستان شگفت انگیزی از چگونگی پیدایش عکاسی به عنوان یک شکل هنری، و ادامه توسعه، بلوغ و دگرگونی آن ارائه می کند.
Silvershotz

The pleasure then is in being able to marvel at how expertly and coherently Hirsch relates this centuries' long tale, with the reader never being overwhelmed with abstruse jargon
لذت در این است که می توانیم از این که هیرش ماهرانه و منسجم داستان طولانی قرن ها را بازگو می کند، شگفت زده شویم، بدون آن که خواننده هرگز در اصطلاحات تخصصی نامفهوم غرق شود.
Justin Carey

قسمت هایی از کتاب تاریخ اجتماعی عکاسی (لذت متن)