بازی رومیزی زیرخاکی

treasure
  • 10 % تخفیف
    180,000 | 162,000 تومان
  • موجود
  • سازنده: رومیز رومیز
کد محصول : 53964
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت
ابعاد : 230x80x80 میلی‌متر
زبان بازی : فارسی
درجه دشواری : ساده
زمان تقریبی : 10 تا 15 دقیقه

معرفی بازی رومیزی زیرخاکی

برای جستجوی گنج آماده اید؟ می دونید که گنج ها از دل ریسک های بزرگ به دست میان؟ شما چقدر اهل ریسک کردن توی زندگی هستید؟ اگر از اون دسته آدم های هستید که همیشه به دنبال به دست آوردن موقعیت های بیشتر هستند و البته ریسک از دست دادن تمام دار و ندارشان را به جان می خرند، بازی زیرخاکی میتونه براتون خیلی هیجان انگیز باشه. اگر هم اهل ریسک کردن توی زندگی نیستید، پس حتما تا حالا لذت و هیجانی که بلند پروازی میتونه نصیب آدم بکنه رو نچشیدید. خب، این بهترین فرصته که یکم پاتون رو از معیارهای همیشگی فراتر بگذارید و روی شانستون حساب کنید. بازی کارتی زیرخاکی یک بازی دسته جمعی و خانوادگی بر مبنای حدس و گمانه زنی و از بهترین بازی های سبک Push Your Luck است. در این بازی بازیکنان برای به دست آوردن عتیقه های بیشتر تا جایی که شجاعت دارند شانسشون رو امتحان می کنند.

این بازی یک برگردان موفق از بازی جالب و پرطرفدار Dead Man`s Draw است که در آن بازیکنان باید از دسته کارت های زیرخاکی تعداد بیشتری رو تصاحب کنند. بازیکنان در هر نوبت از بازی می توانند هرچند کارت که بخواهند بازی کنند تا جایی که کارت تکراری رو شود. در آن زمان تمام کارت ها یا به عبارتی گنج هایشان می سوزد مگر اینکه هر بازیکن قبل از آمدن کارت تکراری نوبت خودش را به نفر بعدی بدهد و تمام کارت هایی که بازی کرده را برای خودش بردارد.

هر کدام از کارت ها یک تصویر و یک شماره دارند . هر تصویر یک قابلیت منحصر به فرد دارد که در طول بازی با رو شدن آن کارت تاثیرش روی بقیه کارت ها اعمال می شود. ایده آل ترین تعداد بازیکن برای این بازی چهار نفر است و مناسب رده سنی نوجوان و بزرگسال است.

محتویات : ۶۰ کارت زیرخاکی + ۸ کاشی انگشتری + ۴ کارت راهنما + دفترچه بازی

روش بازی : اگر جرات داری یک کارت دیگر بکش!

هر بازیکن در نوبت خود باید از دسته‌ی زیرخاکی، کارت رو کرده و به رو کنار هم قرار دهد. بازیکن تا زمانیکه بخواهد می‌تواند کارت رو کند ولی هر زمانی که کارت تکراری رو کند بلافاصله می‌سوزد و نوبتش رد می‌شود. اگر قبل از اینکه بسوزد، کارت رو کردن را متوقف کند، می‌تواند هر چه رو شده را برای خود جمع‌آوری کند. همچنین هر کارت که در بازی رو می‌شود قابلیتی دارد که به محض رو شدن اعمال می‌ش.د. مثلا تپانچه به بازیکن اجازه می‌دهد کارت یک بازیکن دیگر را بسوزاند. یا با خنجر می‌توان از کارت بازیکن دیگری استفاده کرد و غیره. در پایان بازی هر بازیکن بالاترین عدد هر نوع کارتش را با هم جمع می‌زند و بازیکنی که بیشترین امتیاز را داشته باشد برنده بازی می‌شود.

بازی رومیزی زیرخاکی