کتاب مدرسه ی مردگان 1

Archimancy
تله ی ارواح
کد کتاب : 54198
مترجم :
شابک : 978-6222740511
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 246
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

مدرسه مردگان (جلد اول)
Archimancy
تسخیرگاه ارواح
کد کتاب : 127094
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6225260757‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 183
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

مدرسه مردگان 2
Dehaunting
روح زدایی
کد کتاب : 135459
مترجم :
شابک : 978-6223850097
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 175
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مدرسه ی مردگان 1 اثر جی ای وایت

کودلیا ، دانش‌آموز راهنمایی، از دور شدن از دوستانش در کالیفرنیا ناراحت است، زیرا پدرش شغل خود را از دست داده است. شغل جدید پدرش در نیوهمپشایر است و والدینش سخت تلاش می کنند تا به کوردلیا کمک کنند تا در خانه جدیدشان مستقر شود. اما کوردلیا نمی خواهد - او از شهر کوچک متنفر است و دلش برای دو دوست صمیمی اش تنگ شده است. کوردلیا که چاره‌ای ندارد، با اکراه مدرسه راهنمایی Shadow را راه‌اندازی می‌کند، که زمانی متعلق به معمار منزوی الیجا زی شادو بود، که به طور مرموزی در آتش‌سوزی خانه در سال 1929 درگذشت. تقریبا بلافاصله، مشاهده ارواح برای کوردلیا آغاز می‌شود. او افراد مختلفی را در سرتاسر مدرسه می‌بیند که با لباس‌های قدیمی و قدیمی پوشیده شده‌اند، که در ابتدا به یک حس عجیب و غریب از سبک تبدیل می‌شود. وقتی او سعی می کند والدینش را متقاعد کند که در مدرسه ارواح می بیند، آنها می خندند و معتقدند که این تاکتیک دیگری است که آنها را مجبور به بازگشت به کالیفرنیا کند. او از دوستی با همکلاسی بنجی، که همچنین نشان می دهد که می تواند موجودات طیفی را ببیند، راحت می شود. اگرچه اگنس نمی تواند ارواح را ببیند، اما به ماموریت آنها می پیوندد تا ارواح را آزاد کنند. اگر به این ارواح "کلید روشن" یا آنچه از روزهای زمینی خود گم کرده اند داده شود، سرانجام آرامش خواهند یافت. تنها پس از ملاقات آنها توسط یک پولترژیست که در کافه تریا به آنها حمله می کند، متوجه می شوند که این کار خطرناکی است. دوستی پیش نوجوانان واقع بینانه و جذاب است. خوانندگان شجاعت کوردلیا و نبوغ این سه نفر را تحسین خواهند کرد. این تعلیق در کل جذاب است، و ترکیبی عالی از ترس و رمز و راز وجود دارد که حتی ضعیف‌ترین خوانندگان را هم جذب می‌کند.

کتاب مدرسه ی مردگان 1

جی ای وایت
جی. ای. وایت نویسنده ی کتاب های کودک و نوجوان در ژانر وحشت است. چهار رمان ازمجموعه ی Thickety او تعداد تحسین و نقد های زیادی دریافت کرده اند ، از جمله جایزه انتخاب کودکان برای بهترین رمان نویس جدید.
نکوداشت های کتاب مدرسه ی مردگان 1
Just the right balance of humor, mystery, and scariness for a preteen audience. A fun addition to the growing genre of scary books for middle graders; readers will be eager to see more of this smart and spunky trio in further spooky adventures
فقط تعادل مناسبی از طنز، رمز و راز و ترس برای مخاطبان پیش از نوجوانی. علاوه بر سرگرم کننده به ژانر رو به رشد کتاب های ترسناک برای کلاس های متوسط. خوانندگان مشتاق خواهند بود که بیشتر از این سه گانه باهوش و بدجنس را در ماجراهای ترسناک بعدی ببینند.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

The twisted plot is perfectly matched by the twisted atmosphere. . . . Spine-tingling
طرح پیچ خورده کاملا با فضای پیچ خورده مطابقت دارد. . . . سوزن سوزن شدن ستون فقرات
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب مدرسه ی مردگان 1 (لذت متن)