کتاب چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم

How to Carry What Can't Be Fixed
جورنالی برای سوگ و اندوه
کد کتاب : 55093
مترجم :
شابک : 978-6222542504
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 255
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 30
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم اثر مگان دیواین

جورنالی تصویری که به شما کمک می‌کند با صداقت و مهربانی و پذیرش فقدان با سوگ خود رو‌به‌رو شوید به جای اینکه با آن بجنگید یا انکارش کنید.

«مگان دیواین»، متخصص و مشاور سوگ و نویسنده‌ی کتاب «عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست»، در جورنال «چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم» راه های جدید و خلاقانه‌ای را برای ارتباط با سوگ و اندور، بدون تکرار مکررات، کلیشه ها یا راه حل های ساده و مرحله ای ارائه می‌دهد. به گفته‌ی او »قدرتی باورنکردنی می یابیماگر بتوانیمدر مورد سوگ و اندوه‌مانحرف بزنیم و از حقیقت آن بگوییم.» این جورنال فرصتی است تا داستان‌تان را به زبانی که برای‌تان راحت‌تر است بازگو کنید بدون این‌که نیاز باشد پایان خوشی برای آن دست‌و‌پا کنید.

این جورنال جایی برای کندوکاو سوگ‌تان با تمام بخش های عجیب، غمگین، وحشتناک و یا حتی زیبای آن است. جایی برای گفتن تمام حقیقت درباره‌ی این‌که خود واقعی بودن همین‌جا و همین لحظه چه شکلی است. «چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم» همراه هرروزه‌ی شما‌ست تا با سوگ و اندوه خود هم صحبت شوید. با انجام فعالیت های سرگرم کننده و به کمک ابزار های سودمند این جورنال در حالی که راه هایی برای زیستن در کنار فقدان پیدا می‌کنید، به نوشتن، نقاشی کردن، خط حطی کردن و درک عمیق‌تر زندگی نیز تشویق می‌شوید.

سوگ و اندوه شما همچون عشق‌تان، متعلق به خود شماست. هیچ کس حق ندارد به قضاوت سوگواری شما بنشیند، راه و روشی دیکته کند یا آن را بی ارزش بداند.

کتاب چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم

مگان دیواین
مگان م ديواين روانشناس، نویسنده و گوینده آمریکایی است.ديواين، یک مشاور و کارشناس ارتباط در غم و اندوه، بیشتر به خاطر کتاب سال 2017 خود شناخته شده است ، عيبي ندارد اگر حالت خوش نيست: دیدار با اندوه و ضرر در فرهنگی که درک نمی کند (به نظر می رسد درست است، 2017)، و برای کارهایش در پیشبرد یک رویکرد حمایت از غم و اندوه که شامل استفاده از Platitudes، مدل Kübler-Ross (نظریه 5 مرحله) و درمان اندوه به عنوان یک آسیب شناسی است.
دسته بندی های کتاب چگونه رنجی را که نمی توانیم درمان کنیم به دوش بکشیم