کتاب یین یوگا

Yin Yoga
(اصول و تمرینات 1)
کد کتاب : 55412
مترجم : امیر سیفی
شابک : 978-6226973144‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب یین یوگا اثر پائول گریلی

یین یوگا نامی توصیفی برای سبکی از یوگا است که به منظور ایجاد تمایز بین روش یوگای آرام و باستانی و دیگر سبک های امروزی وینیاسا ابداع شده است. این سبک بر بافت های همبند عمیق بدن و غلاف عضلات که بدن را دربرگرفته تمرکز دارد و تمرینی طبیعی و شفا بخش است.
اثر حاضر که تمرینات یین یوگا را در خود جای داده با زبانی ساده و روان به نگارش درآمده است و راهنمایی های روشن و قابل فهم آن این امکان را ایجاد کرده که یوگی به راحتی بتواند تمرین ها را انجام دهد و متناسب با فیزیک و آناتومی بدن خود یوگای شخصی اش را شکل بدهد. این کتاب هم چنین اطلاعات لازم پیرامون چاکراها و نحوه مراقبه آن ها را به مخاطب خود آموزش می دهد.

کتاب یین یوگا

پائول گریلی
پائولگریلی (متولد 1959) یک معلم آمریکایی یوگای مدرن است که به دلیل کمک به همراه سارا پاورز در توسعه سبک آهسته، یین یوگا مشهور است. او و همسرش سوزی گریلی در یین یوگا معلم تربیت می کنند.پائولگریلی در شهر مارتین، مونتانا بزرگ شد و فارغ التحصیل دبیرستان کلمبیا فالز در کلمبیا فالز، مونتانا است. او در سال 1979 تمرین یوگا را آغاز کرد و در همان سال تحصیلات آناتومی را در مونتانا آغاز کرد. در سال 1982 او در رشته آناتومی و کینزیولوژی در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس تحصیل کرد. او مدرک کارشناسی ارشد خود را...