کتاب دختری به زیبایی روباهی که ترسیده باشد

Dokhtari Be Zibaie Roobah
  • 3,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: چکه چکه
    نویسنده:
کد کتاب : 55659
شابک : 978-6005935547
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 60
سال انتشار شمسی : 1391
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دختری به زیبایی روباهی که ترسیده باشد اثر هدی حدادی

مجموعه ی ۵۷ قطعه شعر در قالب سپید (آزاد) است که در آن ها شاعر به توصیف صحنه‌هایی از زندگی و حالات و احساساتش ‌می پردازد.
عنصر خیال در اشعار حضور پررنگی دارند. شاعر از استعاره بسیار بهره برده و از عناصر پیرامونی نمادهایی برای بیان رویدادهای عاطفی و احساسی خلق کرده که در نتیجه شعر چند لایه و دارای ابهام هستند.
موضوع اشعار بیان عواطف و احساسات گلایه‌آمیز و منتقدانه شاعر است. به‌نظر می‌رسد مخاطب نوجوان به‌خصوص دختران ارتباط خوبی با اثر پیدا کند. اشعار بسیار با دنیای ذهنی مخاطبان نوجوان هماهنگ است، زبان استعاری و قابل فهم است. به کار بردن اصطلاح ها و اشاره‌ها به برخی از ضرب‌المثل‌ها و تعبیرهای زبان فارسی از امتیازهای اثر است.

کتاب دختری به زیبایی روباهی که ترسیده باشد

هدی حدادی
هدا حدادی (هدی حدادی) (متولد چهاردهم بهمن ۱۳۵۵ در تهران) تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان، نویسنده و شاعر است. تا کنون حدود هشتاد کتاب از وی در هر سه حوزهٔ تصویرگری، ادبیات داستانی و شعر در ایران و سایر کشورهای جهان به چاپ رسیده‌است.او از کودکی علاقه وافری به نقاشی داشت و در سن ده سالگی با خواندن شاهنامه فردوسی به روایت‌های داستانی شاعرانه علاقه‌مند شد و شروع به نوشتن کرد اما فعالیت حرفه ای خود را از سن نوزده سالگی و با چاپ اثر تصویری در کیهان بچه‌ها و اثر داستانی در مج...
دسته بندی های کتاب دختری به زیبایی روباهی که ترسیده باشد