کتاب سیر تا پیاز بارداری

Pregnancy
(13 گام برای بارداری آسان)
کد کتاب : 56561
شابک : 978-6008441953
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 516
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سیر تا پیاز بارداری اثر محسن دهقانی

(13 گام برای بارداری آسان)
دوران بارداری یکی از فرصت‌های بسیار مهمی است که برای هر زنی به وجود می‌آید تا با وجود سخت‌ترین وضعیت جسمی، معنوی‌ترین حس عالم مادی، یعنی مادری را درک کند. با توجه به اینکه زنان در دوران بارداری، به مراقبت‌های ویژه‌، بسیار نیاز دارند، ضروری است زنان و خانواده‌های آنان نکات بهداشتی و روانی و نیز جسمی و روحی ضروری را رعایت کنند.
کتاب سیر تا پیاز بارداری با عنوان‌کردن سیزده گام سلامتی برای گذران دوران بارداری می‌تواند به‌عنوان خودآموز و دستیار، در کنار بانوان قرار گیرد. ازجمله موضوعات بررسی‌شدۀ تفصیلی در این کتاب عبارت است از: آماده‌شدن برای بارداری، اقدام‌های مهم قبل از بسته‌شدن نطفه، روش‌های تشخیص حاملگی، شناخت عوامل اثرگذار بر جنین، مراقبت‌های تغذیه‌ای در دوران بارداری، عارضه‌ها و مشکلات دوران بارداری و نیز وظایف اخلاقی هنگام زایمان و اوایل تولد فرزند.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب سیر تا پیاز بارداری

محسن دهقانی
دکتر محسن دهقانی متولد سال 1356، رئیس و مؤسس مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره کیهان،دانشیار روان شناسی بالینی و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، دارایدکترای روانشناسی بالینی از دانشگاه سیدنی، وعضو بورد تخصصی انجمن روان شناسی استرالیا می باشد.
دسته بندی های کتاب سیر تا پیاز بارداری