کتاب طراحی کمپین تبلیغاتی

Advertising Campaign Planning
  • 250,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سیته سیته
    نویسنده:
کد کتاب : 56614
مترجم :
شابک : 978-6005253740
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طراحی کمپین تبلیغاتی اثر جیم اوری

این نسخه جدید، اصلاح شده و به روز شده پنجمین کتاب کلاسیک برای توسعه کمپین های تبلیغاتی موفق است. این برای آژانس های تبلیغاتی دانشجویی و "تیم های" کمپین کالج برای سری جهانی تبلیغات کالج AAF/NSAC طراحی شده است. این کتاب یک رویکرد جدید "چگونه" را برای توسعه کمپین های تبلیغاتی کاملا یکپارچه ارائه می دهد. کاربرد ساده گام به گام عملی، کل جعبه ابزار مورد نیاز برای ایجاد یک کمپین برنده را در اختیار خواننده قرار می دهد و موانعی را که می توانند در راه خلق آثار عالی قرار بگیرند، از بین می برد.

بیش از 25 سال تجربه تبلیغاتی جیم اوری شامل کار برای آژانس های بین المللی بزرگ در نیویورک است، اما او همچنین در شیکاگو و در بازارهای کوچکتر مانند پورتلند و یوجین، OR کار کرده است. او یک مشاور فعال بازاریابی و مدیریت است و یک ستون روزنامه سندیکایی می نویسد. او همچنان در هیئت ملی بازبینی تبلیغات فعالیت می کند.
کتاب «طراحی کمپین تبلیغاتی» شامل سه بخش می‌باشد: نکته‌های برنامه‌ریزی، سند برنامه‌ریزی بازاریابی و ارائه. هر یک از این بخش‌ها خود از فصل‌هایی تشکیل شده که محتوا را مرحله به مرحله و گام به گام در اختیار خواننده می‌گذارد و مسیر خوبی پیش پای او قرار می‌دهد که به باور صاحب‌نظران مسیری بسیار روشن و قابل اجراست.
خودمانی‌تر که بخواهیم بگوییم، همراه و راهنمایی است برای حرفه‌ای‌ها، کارآفرین‌ها و دانشجویان. کتاب نهایت سادگی نوشته‌شده و رمز موفقیتش هم همین سادگی است.

کتاب طراحی کمپین تبلیغاتی

دسته بندی های کتاب طراحی کمپین تبلیغاتی