کتاب سه نامزد

Seh Namzad
محور مقدس 1
کد کتاب : 56707
شابک : 978-6222087999
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 383
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سه نامزد اثر علیرضا موذن

مجموعه محور مقدس که به قلم دکتر علیرضا موذن نوشته شده به بررسی جریان‌های دینی و شبهات اعتقادی و معرفی محور مقدس دین می‌پردازد. ویژگی این مجموعه درنظر گرفتن نیاز امروز و دینداری در عصر مدرن است. موذن در این مجموعه ابتدا با رویکردی برون دینی به مباحث پرداخته و در ادامه با رویکرد درون دینی اعتقادات شیعی را بر اساس عقل و نقل بررسی کرده است. در جلد آخر نیز به بزرگترین دشمن بشر یعنی شیطان پرداخته شده است.
زندگی در عصر جدید تحولات زیادی در پی داشته و پرسش‌های تازه‌ای را شکل داده است شبهات دینی و اعتقادی زیادی مطرح و در رسانه‌ها پخش شده‌اند و فضای امروز نیازمند تببین جدیدی از این پرسش‌ها است.
در این مجموعه نویسنده تلاش کرده با ساده‌سازی مفاهیم پیچیده علمی و استفاده از قالب داستانی و تصاویر کاریکاتوری و طنز، مهم‌ترین مباحث اعتقادی را جوری مطرح کند که به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند و برایش درونی شود.

کتاب سه نامزد

علیرضا موذن
دكتر عليرضا مؤذن متولد سال 1342، دانش‌آموخته دوره 2 نيكان، هم‌اكنون به پژوهش، تأليف و تدريس در حوزه‌هاي مختلف ديني، تربيتي، علوم ارتباطات و رسانه اشتغال دارد. وي عضو هيأت مؤلفان کتاب تفکر و سواد رسانه‌اي پايه دهم وزارت آموزش و پرورش است. او در كارنامة خويش، طراحي و توليد نرم‌افزارهاي تحقيقاتي کتابداري علمي مختلف (کاوش) را نيز به ثبت رسانده که به صورت گسترده در سطح کشور مورد بهره‌برداري مراکز علمي است.