کتاب بهبود و شفای چاکرا

Chakra Healing
(راهنمایی ابتدایی برای تکنیک های خود درمانی که چاکراها را متوازن می سازد)
کد کتاب : 56960
مترجم :
شابک : 978-9642333370
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 215
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

درمان چاکرا
Chakra Healing
راهنمای مبتدیان در شیوه های خوددرمانی برای متعادل سازی چاکراهای بدن
کد کتاب : 130131
مترجم :
شابک : 978-6226628693
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 177
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بهبود و شفای چاکرا اثر مارگاریتا آلکانتارا

در تمام موجودات زنده هفت مرکز قدرتمند انرژی به نام چاکرا وجود دارد. هر چاکرا دارای پتانسیل شفا و ترمیم بسیار زیاد است و مارگاریتا آلکانتارا در کتاب «بهبود و شفای چاکرا» (راهنمایی ابتدایی برای تکنیک های خود درمانی که چاکراها را متوازن می سازد) می تواند به شما نشان دهد که چگونه با طیف وسیعی از تمرینات ساده این قدرت را مهار کنید.
این کتاب شما را در مسیر درمان درد، آلرژی، سوء هاضمه، سردرد، خستگی و حتی تلاطم های عاطفی مانند تنهایی قرار می دهد. با آموزش و راهنمایی عملی، یاد خواهید گرفت که چگونه تشخیص دهید چه چیزی شما را ناراحت می کند و کدام چاکرا باعث آن می شود.

چه چیزی این کتاب مراقبه را از سایر کتاب های معنوی متمایز می کند:

انواع تکنیک ها - با استفاده از همه چیز از مدیتیشن گرفته تا کریستال ها، روغن های ضروری، یوگا، تنفس متمرکز و حتی رژیم غذایی با چاکراهای خود ارتباط برقرار کنید.
تصاویر مفید - عکس‌ها و نقاشی‌های دقیق، ابزارها و تمرین‌ها را حتی ساده‌تر می‌کنند.
به وسیله کتاب «بهبود و شفای چاکرا» برای یادگیری هر تکنیک توصیه های قابل دسترسی پیدا کنید. قدرت متعادل کردن چاکراهای خود را کشف کنید تا به شما کمک کند التیام یافته و بهترین احساس را داشته باشید.

کتاب بهبود و شفای چاکرا

مارگاریتا آلکانتارا
سابرینا مارگاریتا آلکانتارا-تان (زاده 10 ژوئن 1970) نویسنده و خالق مجموعه چاپی دختر بامبو است. Zine دیگر فعال نیست زیرا آلکانتارا یک طب سوزنی فعال در نیویورک دارد.او فوق لیسانس خود را در زمینه طب سوزنی در کالج طب شرقی اقیانوس آرام دریافت کرد. او اکنون متخصص طب سوزنی مجاز است.آلکانترا یک زن عجیب آسیایی-آمریکایی است. آلکانتارا در پنسیلوانیا متولد شد. او اکنون در شهر نیویورک زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب بهبود و شفای چاکرا
This is a lovely book
این کتاب دوست داشتنی است
Reiki for Life

“Chakra Healing is filled with combined information for the body, mind, and spirit. A great book to begin working on the many layers of the body―focusing on health, yoga, and the use of crystals as it interestingly combines them to create a better lifestyle infused with wellness.
شفای چاکرا پر از اطلاعات ترکیبی برای بدن، ذهن و روح است. کتابی عالی برای شروع کار بر روی بسیاری از لایه های بدن - با تمرکز بر سلامت، یوگا و استفاده از کریستال ها، زیرا به طرز جالبی آنها را برای ایجاد یک سبک زندگی بهتر همراه با سلامتی ترکیب می کند.
StarSpirit Woman

قسمت هایی از کتاب بهبود و شفای چاکرا (لذت متن)
چاکرای قلب تماما به معنای ارتباط با خود و همچنین پرورش شادی، عشق به خود و شفقت است. مراقبه های زیر، تکنیک سنگ ها، کاربردهای اسانس روغنی و حالت های یوگا به شما کمک می کند تا به آنچه ممکن است در این چاکرا داشته باشید، ارتباط برقرار کنید. از همه مهم تر آن ها باید به شما کمک کنند تا با این گرداب انرژی در درون خود ارتباط برقرار کنید. بنابراین ممکن است به حکمتی که در اختیار دارد، گشوده شوید.

یک) در حالیکه راحت نشسته اید و یا دراز کشیده اید، سه نفس عمیق بکشید. هربار که نفس می کشید تصور کنید که نفس به مرکز قفسه سینه شما انرژی می بخشد. هربار که نفس خود را بیرون می دهید، هر آنچه را که ممکن است در آن ناحیه داشته باشید، رها کنید. هرگونه ترس، درد یا حتی انتظارات درمورد احساسی که قرار است هنگام انجام این مراقبه داشته باشید.