کتاب دلباختگان

Delbakhtegan
  • 160,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 56977
مترجم :
شابک : 978-9642330331‬
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دلباختگان اثر جرجی زیدان

کتاب پیش رو که به قلم تاریخ نگار، داستان نویس و روزنامه نگار لبنانی نگارش شده رمانی تاریخی است پیرامون عشقی بزرگ در کویر نیرنگ ها.
فلوراندا دختری زیبا رو و جوان است که مدتی پیش به نامزدی ولیعهد اسپانیا در آمد و عروس مردی جوان به نام آلفونس شد؛ اما از آن جا که هیچ کس توانایی پیش بینی آینده را ندارد و همیشه حوادثی غیر قابل پیش بینی در راهند، آشوب و انقلابی خونین به پا شد و یاغیان و جاه طلبان پدر آلفونس را به قتل رساندند و فرمانده ای خائن بر تخت پادشاهی تکیه زد. اکنون فلوراندا غمی عظیم در دل دارد و این غم نه از این جهت است که نامزدش دیگر ولیعهد نیست بلکه به این دلیل است که در پی این حادثه مدت هاست آلفونس را ندیده و در آرزوی دیدارش به سر می برد.

کتاب دلباختگان

جرجی زیدان
جُرجی زیدانی (۱۴ دسامبر ۱۸۶۱، بیروت - ۲۲ ژوئیهٔ ۱۹۱۴، قاهره) تاریخ‌نگار، داستان‌نویس، و روزنامه‌نگار عرب‌زبان لبنانی است که برای نوشتن ۲۳ رمان تاریخی و تأسیس نشریهٔ الهلال معروف است. طی نهضت بیداری عرب‌ها و شکل‌گیری جنبش النهضة، قصد او از نوشتن رمان‌های تاریخی، آشنا نمودن مردمان عرب با فرهنگ و تاریخ خود بوده‌است.بیشتر شهرت زیدان به سبب داستان‌های تاریخی اوست و زیدان را پیشگام این نوع ادبی می‌دانند. زیدان ۲۲ داستان تاریخی دارد که اولی المملوک&z...