کتاب پشت و رو

Inside Out
(تاریخچه خصوصی پینک فلوید به روایت نیک میسون)
  • 80,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: مس مس
    نویسنده:
کد کتاب : 57344
مترجم :
شابک : 978-9647380461
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 380
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پشت و رو اثر نیک میسون

یکی از جذاب‌ترین گروه‌های راک تاریخ، پینک فلوید در سال 1965 تشکیل شد. پس از یک سال حضور در زیرزمینی لندن و آزمایش تکنیک‌های انقلابی مانند نورهایی که با موسیقی آن‌ها همخوانی داشت، اولین تک آهنگ خود را در سال 1966 منتشر کردند. آلبوم موفقیت‌آمیز آنها به نام THE DARK SIDE OF THE MOON، در سال 1973 منتشر شد و تا سال 1982 در چارت ها باقی ماند، طولانی ترین رکوردی که تا به حال به طور مداوم در نمودارها ثبت شده است، و تبدیل به یکی از پرفروش ترین آلبوم های تمام دوران ها شد. در سال 1975 آنها WISH YOU WERE HERE را منتشر کردند که به جایگاه نمادین رسید، سپس در سال 1979 دیوار تقریبا در همه کشورهای جهان به رتبه 1 رسید. نسخه سینمایی The WALL با بازی باب گلدوف در سال 1982 منتشر شد و به یکی از محبوب ترین کالت ها تبدیل شد. در دهه 1980 شکافی بین اعضای گروه ایجاد شد که با شکایت های حقوقی به اوج خود رسید. اخیرا آشتی هایی صورت گرفته است که به نیک میسون، یکی از بنیانگذاران این امکان را می دهد تا برداشت شخصی خود را درباره تاریخ گروه بنویسد.

کتاب پشت و رو

نیک میسون
نیک میسن (Nick Mason) از اعضای بنیان‌گذار و نوازندهٔ درامز گروه پراگرسیو راک پینک فلوید و تنها عضو این گروه است که در تمام سال‌های فعالیت پینک فلوید، با گروه همکاری داشته‌است. با وجود اینکه او نوشتن تعداد کمی از ترانه‌های پینک فلوید نقش داشته، در نویسندگی ترانه‌های محبوبی مانند «زمان» و «پژواک‌ها» نقش داشته‌است.او در تعدادی مسابقات اتومبیل رانی از جمله «۲۴ ساعت لمان» به رقابت پرداخته‌است.میسن زمانی که در رشتهٔ معماری ...
قسمت هایی از کتاب پشت و رو (لذت متن)
بنگ! ناگهان شادی از لوله به بیرون پرتاب شد و توی یک گاری پر از گوی های رنگارنگ خاطره فرود آمد. غم هم بعد از او پرتاب شد و کنار شادی افتاد. خاطرات اصلی در جهت های مختلف قل می خوردند. شادی که پریشان و کلافه شده بود، آن ها را یکی یکی جمع کرد توی بغلش «یک، دو، سه… خیلی خب، ما الان کجاییم؟»