کتاب دفترچه خاطرات راولی جفرسون 3

Rowley Jefferson’s Awesome Friendly Spooky Stories
(داستان های ترسناک رفیق جینگ بچه ی چلمن)
کد کتاب : 57543
مترجم :
شابک : 978-6001944901
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب دفترچه خاطرات راولی جفرسون 3 اثر جف کینی

یک چراغ قوه بردارید، زیر روکش ها بخزید و به دنیای پیچیده و غیرمنتظره خنده دار تخیل رولی جفرسون در کتاب "دفترچه خاطرات راولی جفرسون 3" (داستان های ترسناک رفیق جینگ بچه ی چلمن) شیرجه بزنید. در این داستان‌های ترسناک با زامبی‌ها، خون‌آشام‌ها، ارواح و موارد دیگر آشنا خواهید شد.

داستان‌های ترسناک رولی ممکن است باعث خنده شما شود، اما مراقب باشید - ممکن است با چراغ‌های روشن بخوابید!
جف کینی نویسنده شماره 1 نیویورک تایمز پرفروش‌ترین مجموعه‌های کتاب خاطرات یک بچه بی‌رحم و مجموعه بچه‌های دوستانه عالی است. او شش بار برنده جایزه منتخب کودکان نیکلودئون برای کتاب مورد علاقه است و در مجله تایم است. او به عنوان یکی از 100 فرد تأثیرگذار در جهان انتخاب شده است. او دوران کودکی خود را در منطقه واشنگتن دی سی گذراند و به نیوانگلند نقل مکان کرد، جایی که او و همسرش کتابفروشی به نام «داستان بعید» دارند.

کتاب دفترچه خاطرات راولی جفرسون 3

جف کینی
جفری پاتریک کینی (متولد 19 فوریه 1971) نویسنده و کاریکاتوریست آمریکایی است که بیشتر با سری کتاب های کودکان Diary of a Wimpy Kid شناخته می شود. وی همچنین وب سایت کودک گرا Poptropica را ایجاد کرده است.کینی در فورت واشنگتن، مریلند متولد و بزرگ شد. وی در مدرسه ابتدایی Potomac Landing و بعدها دبیرستان اسقف McNamara، که در سال 1989 فارغ التحصیل شد، شرکت کرد. وی یک برادر و خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر دارد. او در اوایل دهه 1990 در دانشگاه مریلند، کالج پارک شرکت کرد. در کالج بود که كینی یك طنز محبو...