کتاب دارلا باید چه کار کند؟

What Should Darla Do?
(قدرت انتخاب)
  • 15 % تخفیف
    129,000 | 109,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مهرسا مهرسا
    نویسنده:
کد کتاب : 57610
مترجم :

شابک : 978-6227437713
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب دارلا باید چه کار کند؟ اثر آدیر لوی

دارلا یک فضانورد جوان و بداخلاق است که در حال آموزش است. او می خواهد روزی مانند عروسک مورد علاقه اش، فضانوردی، به مریخ برود. اما قبل از اینکه این کار را انجام دهد، او باید یاد بگیرد که در سناریوهای مرتبطی که بسیاری از بچه‌ها روزانه با آن‌ها مواجه می‌شوند، حرکت کند.

این کتاب که در قالب «داستان خودت را انتخاب کن» نوشته شده است، هشت داستان را شامل میوشد، بنابراین سرگرمی هرگز به پایان نمی رسد!
با خواندن این کتاب ارزشمند فرزندان شما مطمئنا عاشق این ماجراجویی کاملا جدید و هیجان‌انگیز میشوند که یک شخصیت اصلی دوست‌داشتنی در مورد قدرت انتخاب خود می‌آموزد!

کتاب دارلا باید چه کار کند؟

نکوداشت های کتاب دارلا باید چه کار کند؟
My daughters and I are gaga over the Darla book! The colors and illustrations! I love the way the mother connects with Darla throughout and allows things to play out so that Darla can learn. We've read through several scenarios and it is beautifully written. Top notch!
من و دخترانم در مورد کتاب دارلا گیج هستیم! رنگ ها و تصاویر! من عاشق نحوه ارتباط مادر با دارلا هستم و اجازه می دهد همه چیز به گونه ای پیش برود که دارلا بتواند یاد بگیرد. ما چندین سناریو را خوانده ایم و به زیبایی نوشته شده است. درجه یک!
Ralphie Jacobs - @simplyonpurpose

قسمت هایی از کتاب دارلا باید چه کار کند؟ (لذت متن)