کتاب قانون مرد رویابین

La Loi du rêveur
کد کتاب : 59845
مترجم :
شابک : 978-6004057486
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 94
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب قانون مرد رویابین اثر دانیل پناک

دانیل پناک، نویسندهٔ فرانسوی متولد کازابلانکا، نثری شاعرانه دارد و در ژانرها و قالب‌های گوناگـونی می‌نویسد و جوایز متعددی برده است. در رمان قانون مرد رویابین همچنان که شعر و قصه در هم آمیخته‌اند و داستانی شاعرانه خلق کرده‌اند، مرز رویا و واقعیت نیز از بین رفته است و نمی‌توان مشخص کرد رویاهای این رمان کجا آغاز می‌شوند و کجا به پایان می‌رسند.
مادرت فلینی رو دوست داشت. پدرت هم این وسط گیر کرده بود. شاید متوجهی چی می‌خوام بگم... اون، یعنی فدریکو، خیلی طـرح‌های مادرت رو تحسیـن می‌کرد؛ طــرح‌های کلاه‌های زنانــه و لبـاس‌هـاش رو: «همـه مـی‌گـن کلاه‌های شمـا چهــره‌هـا رو مجسـم می‌کنه‌!» همچنین جمله‌ای رو فلینی به مادرت گفته بود و دیگه این که «لباس‌هاتون یادآور بدن‌هایی‌ان که توی خواب می‌بینم‌!»

کتاب قانون مرد رویابین

دانیل پناک
دانیل پناک (Daniel Pennac) زادهٔ ۱ دسامبر ۱۹۴۴ در کازابلانکا، نویسنده ادبی و فیلم‌نامه‌نویس معاصر فرانسوی است. وی در سال ۲۰۰۷، جایزه رنودو را به خاطر رمان غم مدرسه (Chagrin d’école) دریافت کرد.دانیل پناک چهارمین و آخرین فرزند یک خانواده کورسیایی و پروانسال است. پدر وی پلی تکنیکی است که به عنوان مأمور ارتش استعمار شد و در زمان بازنشستگی به مقام ژنرال رسید و مادرش، یک زن خانه دار، یک خواننده خودآموز است. دوران کودکی وی در هر کجا که پدر مستقر بود، در آفریقا (جیبوتی، اتیوپی...
دسته بندی های کتاب قانون مرد رویابین