کتاب سختی ها فانی اند سرسختان باقی!

Tough times never last, but tough people do
کد کتاب : 60122
مترجم :

شابک : 978-9649997537
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1983
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سختی ها فانی اند سرسختان باقی! اثر رابرت شولر

کتاب «سختی‌ها فانی اند سرسختان باقی!»، اثری از رابرت شولر است که توسط سعید گل محمدی و یوسف یزدان پناه به زبان فارسی بازگردانده شده و از سوی انتشارات سرایش در 268 صفحه منتشر و روانه بازار کتاب شده است.
رابرت شولر یک بازنشسته‌ی آمریکایی، کشیش، سخنران انگیزشی و نویسنده است و کتاب حاضر از معروف ترین آثار وی می باشد.
کتاب پیش رو با راه‌کارها و راهنمایی‌های لازم به هر فرد این مسئله را آموزش می‌دهد که: وقتی نمی توانید مشکلات را حل کنید سعی کنید مدیریت آن را به عهده بگیرید. بیشتر مردم شکست می‌خورند، نه به خاطر کمبود هوش، توانایی، فرصت یا استعداد. بلکه به این خاطر که از هر آنچه دارند، برای حل مشکل مایه نمی‌گذارند. این کتاب روش ها و نکاتی را به خوانندگان می آموزد که آن ها را یاری می کند برای حل مشکلات آماده شوند و با اختصاص دادن زمان مناسب و به کارگیری روش صحیح آن ها را کنترل و یا حل کنند.

کتاب سختی ها فانی اند سرسختان باقی!

دسته بندی های کتاب سختی ها فانی اند سرسختان باقی!
قسمت هایی از کتاب سختی ها فانی اند سرسختان باقی! (لذت متن)
بعضی مردم هیچگاه نیاموخته اند چگونه زمان را مدیریت کنند. بعضی نیاموخته اند چگونه پول را مدیریت کنند. بعضی از مردم نیاموخته اند، چگونه خود و دیگران را مدیریت کنند. تمرکز تفکر امکان نه روی مدیریت زمان، پول، انرژی یا اشخاص، بلکه روی مدیریت ایده هاست. منظورمان از مدیریت چیست؟ مدیریت یعنی کنترل. مدیریت یعنی کنترل یک منبع به طرزی که از آن کمترین میزان هدررفتن و بیشترین میزان بروز قابلیت های نهفته حاصل گردد. گفته می شود روزانه به طور میانگین ده هزار ایده در ذهن هر کس جریان می یابد. اکثریت این ایده ها منفی هستند. تفکر امکان به معنی جداسازی منظم افکار منفی از افکار مثبت، با معیار است:« افکار مثبت آنهایی هستند که دارای قابلیتی نهفته برای اتفاقی خوب می باشند.» کسانی که تفکر غیرامکان دارند، کسانی هستند که ذاتا به یک ایده ی پربار، واکنش منفی نشان می دهند. آنها بی اراده دنبال دلایلی می گردند، که چرا آن ایده شدنی نیست. آنها سریعا دست از یک ایده می کشند و فراموشش می کنند. کسی که تفکر امکان دارد، هر ایده را بررسی می کند، که ببیند آیا قابلیتی دارد. اگر داشته باشد، برای آن ایده، یک انتخاب قرار می دهد. نمی گذارد از دست برود.