کتاب مدیریت استراتژیک در نهادهای حاکم بر ورزش

Strategic management of sports governing bodies
(جستاری در مدیریت فنون و روش ها)
  • 149,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: حتمی حتمی
    نویسنده:
کد کتاب : 61105
مترجم :
شابک : 978-6003553705
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 138
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک در نهادهای حاکم بر ورزش اثر میکل درابای

مدیران و مدیران اجرایی که در یک زمینه سازمانی خاص فعالیت دارند به ابزارهایی نیاز دارند که به آن زمینه مرتبط است. این کتاب با یک ایده ساده در ذهن نوشته شده‌است. ارائه مقدمه‌ای اساسی و ضروری برای مدیریت استراتژیک به شکلی که برای نهادهای حاکم بر ورزش(فدراسیون‌های بین‌المللی، انجمن‌های ملی و منطقه‌ای و غیره) کاربرد داشته باشد. نویسندگان امیدوارند که کتاب مدیریت استراتژیک در نهادهای حاکم بر ورزش مورد استفاده داوطلبان، هماهنگ‌کنندگان، کارکنان، مدیران و مدیران اجرایی و رهبران نهادهای حاکم بر ورزش قرار گیرد. این کتاب به خواننده درکی از مفهوم مدیریت استراتژیک برای یک سازمان ورزشی می‌دهد و مرور کلی بر فرآیندهای اجرایی و ابزارهای تحلیلی آن دارد و ابزارها و فرآیندها را در اختیار افراد برای رسیدن به اهداف سازمان ارائه خواهد داد.
اکثر کتاب‌های مدیریت استراتژیک طولانی، پیچیده و جامع هستند. به این دلیل است که آنها برای ارائه ایده‌ای دقیق در مورد مدیریت استراتژیک به عنوان رشته‌ای که بر انواع سازمان‌ها تاثیر می‌گذارد نوشته شده‌اند: سازمان‌های بزرگ و کوچک، سنتی و نوآورانه، محلی و جهانی، لوکس و غیرلوکس.
آنها برای محققان دانشگاهی، پژوهشگران، دانشجویان دانشگاه‌ها و مدیران کسب و کار نوشته شده‌اند اما برای فرد فعال در یک حرفه اغلب بیش‌از‌اندازه‌ای است که او لازم دارد. این کتاب به عنوان یک جستار نوشته شده است. یک متن کوتاه که منعکس‌کننده نقطه‌نظر شخصی نویسنده درباره موضوع مدیریت استراتژیک در نهادهای حاکم بر ورزش است.
ابزارهای تحلیلی و تکنیک‌های ارائه ‌شده در این جستار، جدید و بدیع نیست. نویسندگان از مدل‌های تلفیقی برای تحلیل استراتژیک استفاده کرده‌اند تا روشی را مبتنی بر استدلال‌های قوی دانشگاهی ایجاد شود و مورد استفاده متخصصین قرار گیرد. برای تخصص محور بودن متن، هیچ پانوشت یا مرجع دانشگاهی در فصل‌ها درج نشده است. در عوض، یک فهرست کوتاه از منابع برای مطالعه بیشتر در پایان ارائه شده‌ است.

کتاب مدیریت استراتژیک در نهادهای حاکم بر ورزش

میکل درابای
میکل درابای دانشیار تمرین استراتژی و کارآفرینی در دانشکده مدیریت SDA Bocconi است.
دسته بندی های کتاب مدیریت استراتژیک در نهادهای حاکم بر ورزش