کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم

How to Analyze People
تکنیک های سازمان سیا برای تحلیل شخصیت های دیگران
کد کتاب : 61199
مترجم :
شابک : 978-6001176265
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم اثر هارولد فاکس

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کارشناسان چگونه زبان بدن را می خوانند و افراد را تجزیه و تحلیل می کنند؟ آیا می‌خواهید از این مهارت شگفت‌انگیز برای خود استفاده کنید و یاد بگیرید که چگونه افراد را سریع بخوانید؟ یا آیا می خواهید اهداف واقعی هر کسی را که ملاقات می کنید کشف کنید؟ پس این کتاب برای شماست.
کشف رازهای ظریف ارتباطات برای چندین دهه بخش مرکزی تحقیقات ماموران ویژه و مجریان قانون بوده است. آموزش ذهن شما برای دریافت همه ی نشانه‌ها و سیگنال‌های کوچکی که مردم منتشر می‌کنند، باعث می‌شود که بینش عمیق و مفیدی در مورد اینکه با چه کسی سروکار دارید به شما بدهد. بنابراین از طریق این کتاب می توانید شروع به یادگیری این مهارت پنهان کنید و آن را در زندگی خود به کار ببرید.
این کتاب درخشان با ترکیب توصیه‌های عقل سلیم با روش‌های عملی تندخوانی، از دانش حرفه‌ای هارولد فاکس، مامور سابق سیا، استفاده می‌کند و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید شروع به تجزیه و تحلیل هر کسی کنید. این تکنیک‌های پیشرفته که با استراتژی‌های واقعی ای که ماموران ویژه و مجری قانون برای کشف اهداف و انگیزه‌های واقعی افراد استفاده می‌کنند طراحی شده‌اند، قدرت تغییر زندگی شما را دارند.
چه بخواهید ذهن تحلیلی تری ایجاد کنید و از نشانه های ظریف کلامی و غیرکلامی ای که مردم ارائه می دهند استفاده کنید، یا اگر می خواهید این خرد را در حرفه و روابط خود به کار ببرید، کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم شما را به موارد ضروری مجهز می کند: ابزارهایی که برای یادگیری خواندن افراد باید بدانید.

کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم

دسته بندی های کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم
قسمت هایی از کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم (لذت متن)
در آدم های انتخابی هم ممکن است ابتدا همین را ببینید، اما بعد دوباره به حالت عادی برمی گردند. و «آدم های متفکر» اصلا دچار احساسات و عواطف نمی شوند و فقط به بیان حقایق می پردازند. نخستین بار که سارا را دیدم (نام واقعی او سارا نبود)، متوجه شدم فقط با پسرها دمخور است. ضمنا، متوجه شدم درباره ی موضوعاتی که به رابطه ی پسرها مربوط می شود حرف می زد و از جهت صحبت کردن در این باره خیلی هم لذت می برد. برای دختری در آن سن و سال، صحبت هایی از این دست کسل کننده است، اما در مورد سارا قضیه فرق می کرد. نخستین چیزی که پس از کند و کاو رفتار و کردار او دستگیرم شد این بود که زن بودنش را دوست نداشت و به همین خاطر تلاش می کرد آدم دیگری باشد.

چیز مهمی که هنگام تجزیه و تحلیل رفتار دیگران باید به آن توجه کنید این است که این افراد به گونه ای رفتار می کنند که بتوانند ضعفی را که در وجودشان احساس می کنند جبران کرده، جای آن را با چیز دیگری پر کنند.