کتاب ابر مرد

Strongman
(ظهور دیکتاتور ، سقوط دموکراسی)
کد کتاب : 84619
مترجم :
شابک : 978-6001176197
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ابر مرد اثر کنت سی دیویس

چه چیزی باعث می شود یک کشور به دست دیکتاتور بیفتد؟ رهبران مستبد - مردان قوی - که قادر به کشتن میلیون‌ها نفر هستند چگونه قدرت خود را به دست می‌آورند؟ چگونه می توانند آرمان دموکراسی را شکست دهند؟ و چه کاری می توانیم انجام دهیم تا مطمئن شویم که دوباره تکرار نمی شود؟

کنت سی دیویس در کتاب «ابر مرد (ظهور دیکتاتور ، سقوط دموکراسی) » با معرفی پنج تن از بدنام ترین دیکتاتورهای تاریخ – آدولف هیتلر، بنیتو موسولینی، جوزف استالین، مائو تسه تونگ و صدام حسین – به دنبال پاسخ به این سوالات است و نیروهایی را که در زندگی شخصی و دوره‌های تاریخی این قدرتمندان وجود داشته است را بررسی می‌کند.. استرانگمن با تحقیق دقیق و کامل با عکس‌ها، بینشی از زندگی پنج رهبر ارائه می‌کند که بی‌رحمانه جهان را متحول کردند و در عصری که خود دموکراسی در خطر به نظر می‌رسد، به عنوان منبعی ارزشمند عمل می‌کند.
کتاب «ابر مرد »کتابی است که هم عمیقا مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و هم عمیقا احساس می‌شود. این کتاب درواقع هم هشداری جدی و هم فراخوانی برای اقدام علیه دیکتاتوری است.

کتاب ابر مرد

کنت سی دیویس
کنت سی دیویس یک مورخ آمریکایی است که بیشتر به خاطر سریال «درباره چیز زیادی نمی دانم» شناخته می شود.او در مونت ورنون، شهر نیویورک متولد شد، در کالج کنکوردیا، برونکس ویل در نیویورک، و دانشگاه فوردهام در مرکز لینکلن، نیویورک تحصیل کرد، اگرچه هرگز از آنجا فارغ التحصیل نشد. او در شهر نیویورک و دورست، ورمونت به همراه همسر و دو فرزندش زندگی می کند.اولین کتاب دیویس، فرهنگ دو بیتی: جلد شومیز آمریکا، مروری بر تاریخچه کتاب‌های شومیز ارائه می‌کند، اگرچه برخی از ناشران، مانند کتاب&zw...
نکوداشت های کتاب ابر مرد
A fascinating, highly readable portrayal of infamous men that provides urgent lessons for democracy now
تصویری جذاب و بسیار خواندنی از مردان بدنام که اکنون درس های فوری برای دموکراسی ارائه می دهد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

History’s warnings reverberate in this gripping read about five dictatorial strongmen. A pitch-perfect balance of nuanced reflection and dire warning.
هشدارهای تاریخ در این کتاب گیرا در مورد پنج تن از نیروهای دیکتاتوری بازتاب می یابد. تعادل کاملی از انعکاس ظریف و هشدار وحشتناک.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب ابر مرد (لذت متن)