کتاب قانون شفا

Dynamic Laws of Healing
کد کتاب : 6146
مترجم :
شابک : 972-9648564361
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 30
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

قانون شفا
The Dynamic Laws of Healing
کد کتاب : 122548
مترجم : مجید معتمدی راد
شابک : 978-6007399903
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1966
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب قانون شفا اثر کاترین پاندر

کاترین پوندر قوانین معنوی شفا را با دلایل مشکلات عاطفی و جسمی به اشتراک می گذارد. او نشان می دهد که چگونه می توانید با به جریان انداختن افکار اصلاحی کل الگوی زندگی شما بهتر شود.او همچنین در کتاب قانون شفا توضیح داده است که همه می توانند از این قوانین شفابخشی کهن استفاده کنند و هیچ چیز مرموز در مورد آنها وجود ندارد. در حقیقت ،ما ارین قانون مداوم در زندگیمان به روش های ساده ای استفاده میکنیم که به نظر می رسد معجزه آسا و فوق العاده است. همه ما قدرت شفابخشی داریم ، اگر تنها متوجه آن شویم.کتاب قانون شفا کتابی است که به طور اساسی آگاهی فرد را گسترش می دهد و کاتدرین پوندر سعی بر بیدار کردن ضمیر ناخودآگاه ما دارد.کاترین معتقد است کتاب قانون شفا باید در هر کتابخانه ای باشد.

کاترین پوندر یکی از روشهای درمانی مفید را یکی بعد از دیگری فاش می کند و این کار را به صورت دستی و مرجع انجام می دهد و همچنین خواندن این کتاب برای همه علاقه مندان به کار بر روی سلامت مفید است.

سرفصل های کتاب در زیر آمد است:

مقدمه:شما شفا دهنده اید.

فصل1:حقیقت تکان دهنده درباره شفا.

فصل2: قانون شفابخش نه.

فصل3:قانون شگفت شفا.

فصل4:قانون شفابخش رهایی.

فصل5:قانون شفابخش آری.

فصل6:قانون شفابخش ستایش.

فصل7:قانون شفابخش محبت.

فصل8:قانون شفابخش معجزه.

فصل9:قانون مرموز شفا.

فصل10:قانون شفابخش تجسم.

فصل11:قانون عارفانه شفا.

فصل 12:فعل و انفعال های فرایند شفا.

فصل13:ایثار و بخشش شفا بخش.

فصل14:آیا میتوانید شفای خود را بپذیرید؟

کتاب قانون شفا

کاترین پاندر
کاترین پاندر، زاده ی 14 فوریه ی 1927، فعال مذهبی و نویسنده ی آمریکایی است.پاندر پس از تحصیل در رشته ی تجارت، به دانشکده ی یونیتی مینیسترال رفت در سال 1956 با گرفتن مدرک در رشته ی تعلیم و تربیت فارغ التحصیل شد. او اولین کتاب خود را در اوایل دهه ی 1960 در آلاباما نوشت. پاندر سپس ازدواج کرد و به همراه همسرش به جنوب غرب ایالات متحده رفت. او پس از مرگ همسرش به سن آنتونیو رفت و به نوشتن کتاب ادامه داد
قسمت هایی از کتاب قانون شفا (لذت متن)
در مقدمه کتاب میخوانیم:یکی از عظیمترین اسراری که میتوانید بیاموزید این است که شما شفا دهنده اید!شاید به موهبت شفا دادن به صورت قدرت ویژه ای اندیشیده باشید که تنها در اختیار تنی چند قرار می گیرد.در اختیار کسانی که از نظر معنوی،روانپزشکی،طبابت یا سایر تخصصهای پزشکی صاحب مقام ویژه باشند.شاید اعتقاد داشته باشید که شفا دادن دارای نیروی مرموز و چه بسا عارفانه است.اعصاری بیشمار،واژه شفا با خرافات و اعمالی عجیب همراه بود.

فصل اول:حقیقت تکان دهنده درباره شفا این است که در درون خودتان دارای شفادهنده ای هستید.حتی اگر آگاه نباشید،شفا دهنده درونتان همواره به طرزی خاموش سرگرم کار است:درحال تعمیر یاخته ها و دفع مواد زاید و خوراک رساندن به نسوج و شفای زخمها.گاه این شفا دهنده خود را به شیوه ای چشمگیر خودرا نمایان میسازد.زمانی که شخصی بیماری مهلکی دارد و امیدی به نجات یا ادامه زندگی او نیست.ناگهان بی هیچ توضیح و توجیهی غده ای ناپدید میشود،زخمی التیام میابد،یا قلبی به سلامت نخست خود بازمی گردد.این امر گواه آن است که تن انسان بی تردید قدرتمندترین و خودکفا ترین دستگاهی است که برای بقا حیات بشری وجود دارد!