کتاب تجسم خلاق

Creative Visualization Meditations
کد کتاب : 15422
مترجم :
شابک : 978-9645512253
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1978
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 32
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب تجسم خلاق اثر شاکتی گواین

تجسم خلاق هنر استفاده از تصاویر ذهنی و تصدیق برای ایجاد تغییر مثبت در زندگی شماست. این روش می تواند به صورت موفقیت آمیز در زمینه های بهداشت ، تجارت ، هنرهای خلاقانه و ورزشی ، و در هر زمینه ای از زندگی شما تأثیر بگذارد. این کتاب پرفروش وپیشگام در بوجود آوردن یک حرکت جدید در رشد شخصی کمک کرده است.
این مجموعه شامل مراقبه های تجسم خلاق - مجموعه ای از مراقبه های هدایت شده توسط نویسنده است که روایت می شود.این راهنمای کلاسیک پر از مراقبه ها ، تمرین ها و تکنیک هایی است که می تواند به شما در تغییر الگوهای عادت منفی ، بهبود عزت نفس ، رسیدن به اهداف شغلی ، افزایش رفاه ، توسعه خلاقیت ، افزایش نشاط ، بهبود سلامتی ، کمک به آرامش عمیق و ... کمک کند. افزون بر این ها این کتاب می تواند به شما در افزایش تسلط شخصیتان بر زندگی کمک کند.
در واقع این کتاب مقدمه و کتاب کاری درباره ی هنر استفاده از انرژی ذهنی برای تحول و بهبود چشمگیر در سلامتی ، زیبایی ، رفاه ، روابط عاشقانه و تحقق همه خواسته های شماست.
معلم مشهور شاکتی گاوین تمریناتی برای ورزش ،مدیتیشن و غیره می دهد که دنبال کردنشان بسیار ساده است. تمرینات او در این جهت است که بتوانیم نیکی و زیبایی طبیعی را در تمام زندگی دنبال کنیم و ایده ها و مفاهیم مثبت را به یک واقعیت کلی تبدیل کنیم..
هزاران خواننده در حال حاضر از این کتاب برای کشف ارتباط جنجالیشان با خود والاترشان استفاده می کنند و در حال ایجاد تغییراتی پویا در زندگی خود هستند.
با "تجسم خلاق" شما نیز به نظر می رسد که معجزه می کنید ... و واقعا معجزه خواهید کرد.

کتاب تجسم خلاق

شاکتی گواین
اکتی گاوین در اواسط دهه 1970 از دانشگاه کالیفرنیا با مدرک هنرهای زیبا و رقص فارغ التحصیل شد.او نویسنده و طرفدار آنچه که او "پیشرفت شخصی" می نامد است. به گفته وب سایت وی ، کتاب های وی بالغ بر 10 میلیون نسخه فروش داشته اند. معروف ترین کتاب گاوین "تجسم خلاق" است. او همچنین "زندگی در نور" ، "بیدار" ، "مراقبه" ، "مسیر تحول" ، "چهار سطح شفابخشی" ، "ایجاد سعادت واقعی" و "توسعه شهود" را نیز نوشته است. او به همراه مارک آلن ، از بنیادگذاران انتشارات کتابخانه جهانی جدید وانتشارات ناتاراج است.
نکوداشت های کتاب تجسم خلاق
I do believe, and I have seen in my own life, that creative visualization works
من اعتقاد دارم و در زندگی خودم هم دیده ام که تجسم خلاق اثرگذار است و کار می کند
Oprah Winfrey

قسمت هایی از کتاب تجسم خلاق (لذت متن)
یکی از مهمترین علل برآورده نشدن خواسته، «برنامه ریزی برای تنگدستی» است.

به هنگام آفرینش چیزی، همواره نخست، به صورت اندیشه، آن را می آفرینیم. اندیشه یا آرمان، همیشه پیش از متجلی شدن آن می آید.