کتاب راه و رسم دیدن

How to See
(اصول آگاهی)
کد کتاب : 82098
مترجم :
شابک : 978-6008482239
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

«تیچ نات هان» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب راه و رسم دیدن اثر تیچ نات هان

کتاب «راه و رسم دیدن» اثری نوشته «تیچ نات هان» است که نخستین بار در سال 2019 منتشر شد. این کتاب درباره ادارک ها و برداشت های نادرست ما است، درباره این که چگونه می توانیم بینش های عمیق به دست آوریم، و تمرین های «ذهن آگاهی» چگونه به ما کمک می کنند تا خویشتن واقعیمان را ببینیم. «تیچ نات هان» با همان شفافیت، مهر، و شوخ طبعی های همیشگی خود به ما نشان می دهد چگونه می توانیم به وضعیتی بیدارتر و آرامش بخش تر از خودآگاهی دست یابیم تا به درکی بهتر از خودمان و جهان پیرامون برسیم. کتاب «راه و رسم دیدن»، راهنمایی موجز اما دگرگون کننده برای زندگی است که توسط یکی از برجسته ترین استادان ذن در جهان، و نامزد جایزه «صلح نوبل»، نوشته شده است.

کتاب راه و رسم دیدن

تیچ نات هان
تیچ نات هان، نویسنده، شاعر، پژوهشگر نامدار جهانی و راهب بودایی ذن، در اجتماعی رهبانی که در فرانسه بنیان نهاده زندگی می کند. وی که نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام خشم، اثر کلاسیک معجزه تمرکز حواس، و کتاب های بی شمار دیگری است، کارگاه های عمومی در سراسر جهان برگزار می کند و عزلتگاه های برقراری صلح با کهنه سربازان را هدایت می کند. وی در سال ۱۹۶۷ نامزد جایزه صلح نوبل شد.رهبر معنوی بوداییان
نکوداشت های کتاب راه و رسم دیدن
By the monk who taught the world mindfulness.
اثر راهبی که «ذهن آگاهی» را به جهان آموخت.
Time Time

With true clarity and insight.
با شفافیت و بینشی راستین.
Barnes & Noble

Profound and always approachable.
ژرف و همیشه قابل فهم.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب راه و رسم دیدن (لذت متن)
این که شاد باشیم یا رنج بکشیم، به شکل عمده به ادراک های ما بستگی دارد. مهم است که نگاهی عمیق به درون ادراک های خود داشته باشیم و خاستگاه آن ها را تشخیص دهیم.

ما تصوری از خوشحالی داریم. ممکن است اعتقاد داشته باشیم فقط شرایطی خاص باعث خوشحالی ما خواهد شد. اما در اغلب اوقات، همین تصور ما از خوشحالی است که اجازه نمی دهد خوشحال باشیم.

تمام شگفتی های زندگی در لحظه حال در دسترس است-نور خورشید، هوای تازه، درختان، انبوه رنگ ها و شکل ها در پیرامون همه ما. نکته ضروری، آگاه بودن است. اگر چشمانمان را بگشاییم، خواهیم دید.