کتاب قانون مدنی 1403

Civil law
جلدهای اول، دوم و سوم (به روز رسانی: حسین زارعی، واحد پژوهش، تنقیح و تدوین قوانین دیدآور، همراه با قانون مسئولیت مدنی،3جلد در 1جلد)
کد کتاب : 6222
شابک : 978-6001040788
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 297
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 146
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب قانون مدنی 1403 اثر جهانگیر منصور

"قانون مدنی 99" کتابی است که "جهانگیر منصور" آن را تدوین نموده و آنچه پیش روی شماست جلدهای اول، دوم و سوم قانون مدنی به همراه توضیحات و معانی لغات و اصطلاحات است. به روز رسانی این اثر توسط حسین زارعی،واحد پژوهش، تنقیح و تدوین قوانین دیدآور انجام شده و همراه با قانون مسئولیت مدنی به شکل 3 جلد در 1جلد عرضه گشته است.
برای برقراری نظم و عدالت در جامعه آنچه رکن اصلی و پیش نیاز محسوب می شود، وضع قوانین و اجرای صحیح آن ها می باشد. آنچه هم اکنون به عنوان پیش فرض در سیستم قضایی حال حاضر در نظر گرفته می شود این است که ناآگاهی از قوانین منجر به رفع مسئولیت نمی شود و همواره فرض بر این است که آحاد مردم نسبت قوانین جامعه آگاهند. به این ترتیب اطلاع رسانی قوانین، حق مردم و آگاهی به آن ها یک ضرورت اجتماعی به حساب می آید.
در این راستا کتاب "قانون مدنی 99" به همت "جهانگیر منصور"، اثری است که ابزار لازم برای آگاهی مردم از قوانین را در اختیار آنان قرار می دهد و به آن ها کمک می کند که در حد توان خود، وکیل خودشان باشند. قوانین مربوط به مسائل مختلف غالبا به شکل پراکنده به اطلاع مردم رسیده اند اما در این کتاب، مجموعه ی قوانین اجرای احکام، یکجا جمع آوری شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این قوانین به طور کلی در پنج بخش ارائه شده اند که شامل اجرای احکام مدنی، جزایی، محکومیت های مالی، اسناد و اعسار می باشند. "قانون مدنی 99" با آخرین اصلاحات صورت گرفته بر آن در این مجموعه به صورت سه جلد در یک جلد به انتشار رسیده است.

کتاب قانون مدنی 1403

دسته بندی های کتاب قانون مدنی 1403
قسمت هایی از کتاب قانون مدنی 1403 (لذت متن)
دولت جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد اصلاحات وتغییرات و تتمیم قانون اساسی مصوب 1358 را که شورای بازنگری قانون اساسی به موجب فرمان مورخ 4 اردیبهشت ماه 1358 قائد عظیم الشان و رهبر کبیر انقلاب جهانی اسلام و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خمینی قدس سره الشریف در چهل و هشت اصل مدون و چند تتمیم و توضیح در جلسات مورخ هفدهم تا بیستم تیر ماه یکهزار و سیصد و شصت و هشت هجی شمسی به طور نهایی بررسی و تدوین کرده...