کتاب همسر مناسب شما کیست؟

If He's Not The One, Who Is?
کد کتاب : 63786
مترجم :
شابک : 978-6227562354
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب همسر مناسب شما کیست؟ اثر لیزا استدمن

اگر در موقعیتی میان عذاب از گذشته و آینده پر از سعادت قرار گرفته اید این کتاب برای شما نوشته شده است. مهم نیست که چند سال دارید ، اگر مجرد هستید- برای اولین بار یا چندمین بار – این کتاب برای شما نوشته شده است. به طور کلی،‌ حرکتمان را از این حقیقت تلخ و شیرین شروع می‌کنیم که مرد نامناسب، انتخاب خوبی برای ازدواج نیست و بعد راه‌مان را به سمت آینده با شکوه شما ادامه می‌دهیم. آینده‌ای که در آن با زندگی در کنار همسری مناسب به تقدیر دلخواهتان خواهید رسید. شاید تصمیم بگیرید که برای همیشه مجرد بمانید. شاید هم بخواهید که از بین انتخاب‌های مختلف‌تان شریکی به‌راستی مناسب برای زندگی خود پیدا کنید(یعنی همسر مناسب) این کتاب به دنبال این نیست که نفر بعدی کیست؟ ( گرچه خودتان در طی مسیر به جواب این سوال می‌رسید.) موضوع مهم تر این که مسیری هیجان انگیز برای تغییر زندگی و نشان‌دادن آینده است.

کتاب همسر مناسب شما کیست؟

لیزا استدمن
لیزا استدمن نویسنده کتاب های پرفروش، سخنران تحسین شده بین المللی، و یکی از مشااوران پیشرو درحیطه‌ی جدایی همسران در آمریکا است. لیزا از طریق کتاب‌ها، سمینارها، سخنرانی‌ها و مشاوره به مردان و زنان کمک می‌کند تا رنج‌های خود را به یک قلب شفابخش و یک فرصت طلایی تبدیل کنند.
قسمت هایی از کتاب همسر مناسب شما کیست؟ (لذت متن)
لازم نیست با مردان بدرفتار شوید. حالا که متوجه شوید موقع قرار ملاقات از رفتار چه نوع زن هایی پرهیز کنید، باید این را هم یاد بگیرید که سراغ چه مردهایی نروید. تا به حال، با این سوال مواجه بوده اید که چرا تلاش شما برای پیدا کردن همسر رویایی با بازنده ها، بازیگر ها و بچه ننه ها ختم می شود، اما از حالا به بعد، به دلیل مطالب روشنگرانه ای که در این فصل می خواهید، نتیجه ی تلاش های تان بهتر خواهد شد. وقتی بتوانید مردانی را که وقت شما را تلف می کنند و مانع پیشرفت شما هستند، شناسایی کنید و تشخیص دهید موقعیت همسری مناسب را ندارند، آن گاه می توانید به سرعت و به راحتی از آن ها دوری و پرهیز کنید و در نهایت راه را فقط برای ورود همسر مناسب همواره سازید.