کتاب بازاریابی مشارکتی

Affiliate Marketing Fundamentals
کد کتاب : 63905
شابک : 978-6226156400
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 250
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بازاریابی مشارکتی اثر مجموعه ی نویسندگان

بازاریابی مشارکتی با نام های بازاریابی پورسانتی و یا سیستم همکاری در فروش و بازاریابی رابطه ای نیز شناخته می شود. یکی از راه حل های نوین است و از جمله روش های بازاریابی اینترنتی محسوب می شود که در آن فروشنده (یا شرکتی که یک محصول یا خدمت را ارائه می کند) بر اساس سیستم پرداخت به ازای عملکرد، به ناشر تبلیغ هزینه پرداخت می کند. بنابراین تنها زمانی به ناشر تبلیغ مبلغی پرداخت می شود که نتایجی مانند فروش یا یک مشتری راغب (زمانی که کاربر یک فرم یا ثبت نام را تکمیل می کند) از فعالیت او حاصل شود.
بازاریابی مشارکتی یک معامله برد-برد است، چرا که لازم نیست فروشنده هزینه هنگفتی را در شبکه های پرداخت در ازای کلیک مانند AdWords گوگل، adCenter مایکروسافت یا جستجوی یاهو پرداخت کند، در حالیکه هیچ تضمینی برای نتایج آنها وجود ندارد. بازاریابی مشارکتی یک نوع از بازاریابی عملکرد-محور است که در آن یک کسب و کار به ازای هر بازدیدکننده یا مشتری که توسط بازاریابی شریک(affiliate) جذب می شود، خدمات او را جبران می کند.
بازاریابی مشارکتی، بخشی از بازاریابی آنلاین است و هدف کتاب بازاریابی مشارکتی، نشان دادن پتانسیل واقعی این نوع بازاریابی در بهبود سودآوری و رشد کسب ‌و کارها است. بنابراین، خوانندگان با مطالعه این کتاب درمی یابند که چگونه می توان با اتخاذ استراتژی های بازاریابی مشارکتی و مدل های کسب و کار مرتبط با آن، عملکرد خود را به روش های نوین، بهبود دهند.

کتاب بازاریابی مشارکتی

دسته بندی های کتاب بازاریابی مشارکتی