کتاب سال های کملات 2 (بخش دوم)

A Crystal of Time
گوی زمان
کد کتاب : 64560
مترجم :
شابک : 978-6222193041
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

سال های کملات 2 (بخش اول)
A Crystal of Time
گوی زمان
کد کتاب : 64561
مترجم :
شابک : 978-6222193034
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 335
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سال های کملات 2 (بخش دوم) اثر سومان چینانی


در این دومین قسمت از پرفروش‌ترین مجموعه فانتزی «سال های کملات» اثر سومان چینانی در نیویورک تایمز، گذشته به زمان حال بازخواهد گشت.
یک پادشاه دروغین تاج و تخت کاملوت را تصرف کرده و تدروس، پادشاه واقعی را به مرگ محکوم کرده است. در حالی که آگاتا به سختی از همان سرنوشت فرار می کند، سوفی در دام شاه ریان گرفتار می شود. با نزدیک شدن به عروسی او با رایان، او مجبور می شود یک بازی خطرناک را انجام دهد زیرا زندگی دوستانش در خطر است.
در تمام این مدت، نقشه های تاریک پادشاه ریان برای کملات در حال شکل گیری است. اکنون دانش‌آموزان مدرسه خیر و شر باید راهی برای بازگرداندن تدروس به تاج و تخت قبل از بازنویسی داستان‌هایشان - و آینده جنگل‌های بی‌پایان - بیابند. . . تا ابد.
مجموعه ی سال های کملات به زودی یک فیلم سینمایی مهم از نتفلیکس خواهد بود با بازی برنده جایزه اسکار شارلیز ترون، کری واشنگتن، لارنس فیشبرن، میشل یو، سوفیا ویلی، سوفی آن کاروسو، جیمی فلاترز، ارل کیو، کیت یانگ و غیره. !

کتاب سال های کملات 2 (بخش دوم)


ویژگی های کتاب سال های کملات 2 (بخش دوم)

نامزد جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال 2019

سومان چینانی
سومان چینانی نویسنده و فیلمساز آمریکایی است که بیشتر به خاطر نوشتن مجموعه کتاب کودکان "مدرسه برای خوب و شر" مشهور است. او در دانشگاه هاروارد شرکت کرد و در آنجا فارغ التحصیل summa cum laude با مدرک ادبیات انگلیسی و آمریکایی شد. پس از فارغ التحصیلی، او به دانشگاه کلمبیا رفت و در آنجا در برنامه فیلم MFA آنها شرکت کرد.اولین رمان سومان ، «مدرسه خوب و بد» که در لیست پرفروش ترین لیست نیویورک تایمز منتشر شد، در 6 قاره به 28 زبان ترجمه شده است و به زودی فیلمی از Universal Pictures خواهد بو...
قسمت هایی از کتاب سال های کملات 2 (بخش دوم) (لذت متن)
کاسه ی صبر تدروس داشت لبریز می شد. همگی حق داشتند. او اعتنایی به درخواست شان نکرده بود… کم کاری کرده بود… گذاشته بود مار در تصورات مردمش حق به جانب باشد… البته نه به این دلیل که لم داده و مشغول خوش گذرانی بود. از وقتی به این قصر قدم گذاشته بود، تلاشش را کرده بود تا تصمیم هایی درست بگیرد. از جمله تشویق مردمش به بخشیدن مادرش و لنسلات در مراسم تاج گذاری… اولویت قرار دادن مشکلات کملات به مسائل مربوط به قلمروهای دیگر… ماندن در پشت صحنه و خدمت به قلمروش و فرستادن آگاتا به جنگل… حتی شب گذشته هم حتم داشت که بهترین تصمیم را گرفته. به نصیحت مرلین و دووی عمل کرد. با مشاورها دیدار کرد تا شاید به جواب سوال هایش دست پیدا کند. دقیقا کاری را انجام داد که یک پادشاه می کند! ولی همه ی این اقدام ها به سمت تله هدایتش کرده بودند: دامی که چیزی نمانده بود شاهدخت و دوستانش را به کشتن بدهد و او را بزدل جلوه دهد.