کتاب روانشناسی نخبگان سیاسی ایران

Political Elite of Iran
کد کتاب : 65025
مترجم :
شابک : 978-9645541468
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 639
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1971
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب روانشناسی نخبگان سیاسی ایران اثر ماروین زونیس

"ماروین زونیس" نویسنده کتاب "روانشناسی نخبگان سیاسی ایران"در مصاحبه با 170 ایرانی فعال سیاسی فاش می کند که سیاست در ایران مبتنی بر روابط بین فردی است و با توجه به مسائل مربوط به آن مشخص می شود. وی سپس اهمیت این ویژگی ها را برای توسعه آینده ایران ارزیابی می کند. منظور ما از قدرت سیاسی یک رابطه درون فردی است آن چنان که رفتار سیاستمدار، رفتار یک سیاستمدار دیگر را تغییر دهد. منظور از رفتار هر نوع تغییر در وضعیت و پایگاه فرد است در یک زمان تا زمان دیگر ... این بررسی نشان می دهد که مجموعه بسیار کوچکی از متغییرهای معنی دار ناشی از روابط درون فردی وجود دارد که جوهره سیاست ایران را تشکیل می دهد. در این تحقیق چهار اصل بدبینی سیاسی، بی اعتمادی، شخصی، عدم امنیت آشکار، و بهره کشبی میان فردی یک جهت گیری منش شناختی عمومی را به ما ارائه می دهد که زمینه رفتار نخبگان سیاسی را تعیین می کند. این کتاب در ابتدا در سال 1971 منتشر شد. .

ماروین زونیس نویسنده این کتاب با اهمیت یک اقتصاددان سیاسی آمریکایی بود که بر سیاست و تاریخ خاورمیانه متمرکز بود و استاد ممتاز در دانشکده بازرگانی دانشگاه شیکاگو بود، جایی که دوره‌هایی را در مورد سیاست بین‌المللی تدریس می‌کرد. اقتصاد، رهبری و تجارت الکترونیک. او اولین استاد دانشکده بازرگانی بود که دوره ای در زمینه فناوری های دیجیتال تدریس کرد..



کتاب روانشناسی نخبگان سیاسی ایران

ماروین زونیس
ماروین زونیس (18 سپتامبر 1936 - 15 نوامبر 2020) یک اقتصاددان سیاسی آمریکایی بود که بر سیاست و تاریخ خاورمیانه متمرکز بود و استاد ممتاز در دانشکده بازرگانی دانشگاه شیکاگو بود که در آن دوره‌هایی در مورد اقتصاد سیاسی بین‌المللی، رهبری تدریس می‌کرد. ، و تجارت الکترونیک. او اولین استاد دانشکده بازرگانی بود که دوره ای در زمینه فناوری های دیجیتال تدریس کرد.
دسته بندی های کتاب روانشناسی نخبگان سیاسی ایران