کتاب خلاقیت

Creativity
  • 15 % تخفیف
    180,000 | 153,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فردوس فردوس
    نویسنده:
کد کتاب : 65142
مترجم :
شابک : 978-0000127051
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1380
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خلاقیت اثر اشو


همان‌طور که اوشو در پیش‌گفتار این کتاب اشاره می‌کند، از نظر تاریخی، فرد خلاق همیشه مجبور به شورش علیه جامعه بوده است.
اما این روزها شرایط به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در دنیای امروز، توانایی پاسخگویی خلاقانه به چالش‌های جدید از همه افراد، از مدیران اجرایی شرکت‌ها گرفته تا فوتبالیست ها خواسته می‌شود. کسانی که جعبه ابزارشان برای پرداختن به زندگی فقط شامل چیزهایی است که در گذشته از والدین و معلمانشان آموخته اند، هم در روابط و هم در حرفه خود در مضیقه هستند. تغییر از رفتار تقلیدی و مبتنی بر قوانین به نوآوری خلاقانه و انعطاف‌پذیری مستلزم تغییر عمیق در نگرش ما در مورد خود و توانایی‌هایمان است.
خلاقیت یک کتاب راهنما برای کسانی است که نیاز به آوردن خلاقیت، بازیگوشی و انعطاف پذیری بیشتر را به زندگی خود درک می کنند. این کتابچه راهنمای تفکر «خارج از جعبه ابزار» - است.
اوشو خوانندگان را به چالش می کشد تا سیستم های اعتقادی مشروط و پیشداوری هایی را که ظرفیت آنها را برای لذت بردن از زندگی با تمام غنای آن محدود می کند، بررسی کرده و رها شوند. ساندی تایمز لندن او را یکی از «1000 سازنده ی قرن بیستم» و ساندی مید دی (هند) به عنوان یکی از ده نفری - همراه با گاندی، نهرو و بودا - که تغییرات ایجاد کرده اند توصیف کرده است. سرنوشت هند از زمان مرگ او در سال 1990، تحت تأثیر آموزه های او همچنان در حال گسترش است.

کتاب خلاقیت

اشو
راجنیش چاندرا موهان جین (زادهٔ ۱۱ دسامبر ۱۹۳۱ – درگذشتهٔ ۱۹ ژانویه ۱۹۹۰) شناخته شده به آچاریا راجنیش و باگوان شری راجنیش و تازه‌تر اُشو؛ عارف، فیلسوف، گورو، استاد دانشگاه هندی، و رهبر جنبش راجنیش بود که در مدت زندگی خود به‌عنوان یک عارف بحث‌برانگیز و رهبر جنبشی جدید مورد توجه قرار گرفت. اشو همواره بر ارزش مراقبه، ذهن آگاهی، عشق، جشن، شهامت، خلاقیت و شادی باکیفیت تأکید می‌کرد که باور داشت به سبب سیستم‌های اعتقادی، باورهای مذهبی و جامعه‌پذیری سرکوب شده‌ا...
قسمت هایی از کتاب خلاقیت (لذت متن)
راه کارهایی برای یک زندگی جدید و آزاد سازی نیروهای درون.خلاقیت ،بزرگترین عصیان در عالم هستی است.تو فقط هنگامی می توانی خلاق باشی که فردیت خویشتن را دریابی.