کتاب کلیات طراحی صنعتی

Tarrahi Sanaati
کد کتاب : 65393
شابک : 978-2000968405
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کلیات طراحی صنعتی اثر اردشیر حکیمی طهرانی

"کلیات طراحی صنعتی" اثری است از "اردشیر حکیمی ‌طهرانی" که نشر هنر نو آن را به چاپ رسانده است.
هدف شناخته شده طراحی صنعتی به عنوان یک رشته، کمک به رقابت، رشد و سودآوری صنعت است. در این زمینه، طراحی صنعتی را می‌توان مرتبط به کسب و کار مهم تولید اطلاعات و طراحی دانست که تولید محصولاتی را که نیازهای بازار را برآورده می‌کنند، تسهیل می‌کند و در حالت ایده آل، از نظر اجتماعی و اقتصادی نیز ارزشمند هستند. با این حال، طراحی صنعتی یک حرفه نسبتا جوان و نوپاست که در صنعت یا آموزش طراحی به درستی درک نشده است.
به نظر می‌رسد که به طور کلی در مورد موضوعات مهمی‌ مانند مهارت‌های مورد نیاز طراحان صنعتی، ماهیت فرآیندهای طراحی مرتبط و مدیریت این فرآیندها از نظر کارایی و کیفیت عملکرد، اطلاعات کمی‌ منتشر شده باشد. و با این حال، همانطور که در مورد آموزش مهندسی و طراحی صنعتی به درستی بیان شده، طراحی اساس همه عملکردهای صنعتی است. در طراحی است که ثروت صنعت به دست می‌آید یا از دست می‌رود.
محصول مناسب را برای بازار طراحی کنید و راه درازی تا موفقیت در پیش است. اشتباه طراحی کنید و مشکل بزرگی در پیش است. طراحی خوب، سخت‌ترین کار در صنعت امروز و دشوارترین کار در زمینه‌ی آموزش است. اما "اردشیر حکیمی ‌طهرانی"، "کلیات طراحی صنعتی" را به خوبی برای خوانندگان تشریح کرده است.
این کتاب به وضوح بر فلسفه چالش برانگیز پیش روی محققان و طراحان دوره در توسعه دوره‌های طراحی برای برآوردن نیازهای اجتماعی که در نیازهای صنعت منعکس می‌شود، تأکید می‌کند و برای اطلاع رسانی بهتر فرآیندهای آموزشی و در نتیجه بهبود نگرش‌ها، دانش و مهارت‎های طراحان فارغ التحصیل در این رشته، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار او می‌گذارد.

کتاب کلیات طراحی صنعتی

دسته بندی های کتاب کلیات طراحی صنعتی