کتاب کتاب راهنمای زندگی

Life: A User’s Manual
فلسفه برای همیشه و در هر شرایطی
کد کتاب : 66056
مترجم :
شابک : 978-6227383171
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 460
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای زندگی اثر جولیان بگینی


چگونه باید زندگی کنم؟
هدف من چیست؟
آیا می توانم خوشبختی را پیدا کنم؟
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر زندگی همراه با یک دفترچه راهنما باشد، بسیار ساده تر می شود؟ هیچ پاسخ آسانی برای سوالات بزرگ وجود ندارد. و زندگی یک مسیر مستقیم از A به B را دنبال نمی کند.
از آغاز زمان، مردم سوالاتی در مورد چگونگی زندگی خود می پرسیدند و از یونان باستان تا ژاپن، فیلسوفان تلاش کردند تا این سوالات را برای ما حل کنند. خرد بی انتها که آنها ارائه می دهند می تواند به ما کمک کند تا مسیر خود را پیدا کنیم. در این کتاب روشنگر و جذاب، روان درمانگر اگزیستانسیال و مشاور فلسفی مشهور آنتونیا ماکارو و فیلسوف پرفروش جولیان باگینی موضوعاتی مانند سوگواری، شانس، اراده آزاد و روابط را پوشش می دهند و ما را در مورد آنچه که بزرگترین متفکرانی که تا به حال بر روی زمین قدم گذاشته اند راهنمایی می کنند. این موضوعات، از رواقیون تا سارتر پوشش داده شده اند.
توصیه هایی را از بزرگترین متفکران جهان در مورد سوالاتی مانند:
آیا راه درستی برای غصه خوردن وجود دارد؟
اراده آزاد چیست؟
چگونه از اشتباهات گذشته درس بگیریم؟
آیا ما شانس خود را می سازیم؟
را دریافت کنید.

کتاب کتاب راهنمای زندگی

جولیان بگینی
جولیان بگینی (زادهٔ ۱۹۶۸) نویسنده چندین کتاب فلسفی برای مخاطب عام است. او از بنیان‌گذاران و سردبیر ارشد مجله فیلسوفها (The Philosophers' Magazine) است. بگینی نویسنده کتاب خوکی که می‌خواهد خورده شود و ۹۹ آزمایش فکری دیگر (۲۰۰۵) است. جولیان بگینی، پی‌اچ‌دی فلسفهٔ خود را با تزی درباره هویت شخصی در ۱۹۹۶ از کالج دانشگاهی لندن دریافت کرد. او با انواع روزنامه‌ها، مجله‌ها و رادیوی بی‌بی‌سی همکاری می‌کند.
دسته بندی های کتاب راهنمای زندگی