کتاب ایده های بزرگ فلسفی

Mini Philosophy
(بازخوانی 131 اندیشه از 96 متفکر بزرگ جهان)
کد کتاب : 70208
مترجم :
شابک : 978-6227383201
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ایده های بزرگ فلسفی اثر جانی تامسون

چرا مردم از دیدن فیلم های ترسناک لذت می برند؟ آیا باید روی وجود خدا شرط بندی کنیم؟ چرا لذت بهتر از درد است؟ و چه زمانی اردک اردک نیست؟
کتاب ایده های بزرگ فلسفی سفری جذاب است به آنچه برخی از بزرگترین ذهن‌های 2500 سال گذشته در مورد سوالات بزرگ زندگی می‌گویند و این که چرا آنها به ما امروز مربوط هستند.
پوشش دادن همه چیز از استراتژی سان تزو برای برنده شدن در بازی های رومیزی گرفته تا بینش فروید در مورد "رانه ی مرگ" ما. چرا دوبووار معتقد بود غریزه مادری یک افسانه است در مورد اینکه چرا شوپنهاور احتمالا در مهمانی ها چندان سرگرم کننده نبود. این مراقبه های کوچک ذهن شما را گسترش می دهد (و همینطور آن را متعجب می کند).
کتاب ایده های بزرگ فلسفی یک منوی خوشمزه و متنوع از ایده ها در مورد زندگی، ذهن و جهان است. این کتاب شامل بخش‌های مغذی و مقوی است و به اندازه لقمه‌ای از فلسفه است که اشتها را برای مطالب بیشتر تحریک می‌کند .
جانی تامسون در آکسفورد فلسفه تدریس می کند. او یک حساب کاربری محبوب در اینستاگرام به نام مینی فلسفه دارد که حاصل گفتگو با شاگردانش و یک وسواس مازوخیستی به خواندن کتاب های خشک فلسفی است.
اگرچه جانی حول محور فلسفه است، او عاشق نوشتن در مورد هر نوع موضوعی است. او در وبلاگش به خاستگاه های زندگی، زبان شناسی، روانشناسی رشد، پارادوکس های سفر در زمان، روانکاوی و باز کردن رمان ها و شعرهای کلاسیک پرداخته است.

کتاب ایده های بزرگ فلسفی

جانی تامسون
جانی تامسون در آکسفورد فلسفه تدریس می کند. او یک حساب کاربری محبوب در اینستاگرام به نام مینی فلسفه (philosophyminis@) دارد که حاصل گفتگو با شاگردانش و یک وسواس مازوخیستی به خواندن کتاب های خشک فلسفی است.اگرچه جانی حول محور فلسفه است، اما دوست دارد در مورد موضوعات مختلف بنویسد. تحت عنوان پرتنش وبلاگ «فلسفه»، او دست خود را به خاستگاه های زندگی، زبان شناسی، روانشناسی رشد، پارادوکس های سفر در زمان، روانکاوی و باز کردن رمان ها و شعرهای کلاسیک پرداخته است.
دسته بندی های کتاب ایده های بزرگ فلسفی
نکوداشت های کتاب ایده های بزرگ فلسفی
Engaging, smart and wise
جذاب، هوشمندانه و خردمندانه.
David Mitchell

A neat idea, deftly executed.
یک ایده ی عالی که ماهرانه اجرا شده است.
Julian Baggini

قسمت هایی از کتاب ایده های بزرگ فلسفی (لذت متن)