کتاب هنر خفن شدن

The art of being a brilliant teenager
کد کتاب : 67305
مترجم :
شابک : 978-6222741457
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 172
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر خفن شدن اثر مجموعه ی نویسندگان

ناله را کنار بگذارید و زندگی را دوست داشته باشید!

کلیشه ای نباش. در اتاق خواب خود غرغر و غرغر نکنید. با انگیزه، انرژی و شروع به ایجاد تفاوت کنید. اما چطور؟!

"کتاب هنر خفن شدن" به شما می آموزد که چگونه به بهترین خود تبدیل شوید - و چگونه بفهمید که دقیقا چه کسی است. نویسندگان پرفروش «هنر درخشان بودن» و «هر روز درخشان باش» در هنر شادی و روانشناسی مثبت خبره هستند و با این کتاب جدید، راه خود را برای درخشان شدن در مدرسه، کار و زندگی به طور کلی پیدا خواهید کرد. تحت فشارهایی که با آن روبرو هستید خونسرد بمانید و نقشه ای برای آینده ترسیم کنید که شما را به هر کجا که می خواهید ببرد. فعال، مصمم، موفق و مهمتر از همه: شاد باشید!

واقعیت: طول عمر شما حدود چهار هزار هفته است. به نظر زیاد است، اما اینطور نیست. شکایت از زندگی، تکالیف، والدین و روابط ممکن است در حال حاضر طبیعی باشد، اما اجازه ندهید که به ویژگی تعیین کننده شما تبدیل شود. وقتی چهل ساله هستید و هنوز ناله می کنید، بخش بزرگی از چهار هزار هفته شما از بین رفته است و شما به اندازه نوجوانی به خوشبختی نزدیک نیستید. این کتاب راهنمایی است برای شروع سفر به زندگی ایده آل خود، به جای اتلاف وقت.

کتاب هنر خفن شدن

نکوداشت های کتاب هنر خفن شدن
This book rocks! Grab a copy now and tell all your friends
اکنون یک نسخه بردارید و به همه دوستان خود بگویید
Sue Atkins

قسمت هایی از کتاب هنر خفن شدن (لذت متن)
شـاید فکر کنی همه ی آدم های معروف شـاد هسـتند. ولی همین خانم ویتنی توی زندگی اش کلی مشکلات داشت که منشأ تمامشان هم ثروت و شهرت بود. آخرش هم یک اتفاق ناگوار در وان حمام برایش افتاد و همان شد آخر زندگی اش. ما با تمام وجود این جمله ی ویتنی را قبول داریم. شماها آینده ی ما هستید. البته حتما متوجه شـده ای که خیلی از آدم بزرگ ها مدام از دسـت جوان های این دوره و زمانه ناله می کنند. عیبی ندارد. به دل نگیر. احتماال تنها دلیلش حسادت است. تازه آدم بزرگ ها کلا از دست همه چیز ناله می کنند.