کتاب چشمان ستاره

Cheshman Setareh
(داستان بلند)
کد کتاب : 68989
شابک : 978-6227600698
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 73
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چشمان ستاره اثر سحر مقصودی

کتاب «چشمان ستاره» به قلم سحر مقصودی توسط انتشارات "کتابسرای میردشتی" شده است. در معرفی کتاب نیز آمده: من اطمینان دارم یک نویسنده روح خود را عریان می‌کند تا شاید التیام وجدان‌های در رنج، شجاعت برای ساده‌دلان بی‌خرد و یا سدی بر حماقت‌های آشکارای انسانی باشد. و اما ورای همه داستان‌هایم یک واقعیت ملموس نهفته است و آن این‌‌که می‌خواهم ادارک ساده‌ای از کش مکش‌های دورنی انسان را به تصویر بکشم همان احساسات که هیچ کس به راحتی نتوانسته سر از پیچیدگی آن‌ها در بیاورد.

کتاب چشمان ستاره

سحر مقصودی
سحر مقصودی، زاده‌ی ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۷، نویسنده ایرانی در ژانر رمان‌های معمایی با بستر روانشناسی است.او با توجه به تحصیل در رشته ی روانشناسی همواره سعی بر آن داشته تا مخاطبان را از لایه های تاریک و خاموش شخصیتی افراد آگاه کند چرا که بر این باور است آگاهی بخشیدن از طریق رمان یکی از راهکارهای موثر در بهبود کیفیت روابط انسان ها خواهن بود.سحر مقصودی کار نویسندگی حرفه ای را از سال ۹۴ آغاز کرده. از این نویسنده تا کنون رمان های«خورشید در آتش»،«چشمان ستاره»و«ققنوس...
قسمت هایی از کتاب چشمان ستاره (لذت متن)
پرده ها را کنار می زنم. نور تند خورشید چشم را می زند. از همین ساعات اولیه ی روز، فریاد تابستان شنیده می شود. برگ های درخت هلو و سیب باغچه، زیر نور می درخشند. همیشه تابستان با همه ی گرما و خشونتی که دارد انگار با درختان مهربان تر از هر موجود دیگری رفتار می کند. شاید هم درختان از گرمای سوزان، تصویری زیبا می سازند تا چشم سایر موجودات را نوازش کنند. -سلام. جانم؟ -سلام. شرمنده از بس نگرانم هنوز چشام رو باز نکرده زنگ زدم. بیام یا نه؟ هه. معلومه با این صدای گرفته ات. خوبه در مورد همه چی باهات حرف زده بودم. ساعت ۱۰ اینجا باش.