کتاب سوپر مانولیتو

Super mona lito
کد کتاب : 69019
مترجم :
شابک : 978-9647694223
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سوپر مانولیتو اثر الویرا لیندو

مانولیتو، هم مانند بسیاری از کودکان هم سن و سالش دو دنیای خانه و مدرسه دارد. دنیایی که در آن تلاش می کند از زیر بکن نکن های بزرگ ترها در برود و به شیطنت های خودش برسد. مانولیتو، خودش راوی داستان‌هایش است که در هفت جلد چاپ و منتشر شده اند. در این داستان ها با دوستان مانولیتو نیز آشنا می‌شوید که هریک دنیایی مخصوص به خود دارند. همین‌طور با خانم معلمی که شاگردهایش را بزه‌کار خطاب می‌کند و در آرزوی بازنشسته شدن و راحت شدن از دست آن‌هاست. در این مجموعه داستان بسیار صمیمی و پر از رویدادهای مختلف، گاهی به شدت به خنده می‌افتید و به خوبی در دنیای پسربچه‌های بخش شلوغی از پایتخت اسپانیا قرار می‌گیرید، با مشکلات آن‌ها آشنا می‌شوید و با شیطنت‌های آن‌ها همراه می‌شوید. این مجموعه کتاب برای علاقه‌مند کردن کودکان به خواندن و لذت بردن پیشنهاد می‌شود. می‌توانید فصل‌های کوتاه هر کتاب را به طور روزانه با کودک خود بلندخوانی کنید، بخوانید و لذت ببرید.

کتاب سوپر مانولیتو

الویرا لیندو
الویرا لیندو (Elvira Lindo‎؛ زادهٔ ۲۳ ژانویهٔ ۱۹۶۲ در کادیز، اسپانیا) بازیگر، نویسنده، فیلم‌نامه‌نویس، روزنامه‌نگار، و نویسنده کودکان اهل اسپانیا است.الویرا لیندو ژانویه ۱۹۶۲ در کادیس در اسپانیا به دنیا آمد و بعد از ده بار نقل مکان به جاهای مختلف، وقتی که دوازده ساله بود، بالاخره در مادرید ساکن شد و در آنجا در دانشگاه کمپلوتنسه مادرید در رشته روزنامه‌نگاری تحصیل کرد. از آنجایی که کار خود را در تلویزیون و رادیو به عنوان گوینده، بازیگر و فیلم نامه نویس آغاز کرد او مدرک خ...
قسمت هایی از کتاب سوپر مانولیتو (لذت متن)
شاید بچه ها فکر می کند همه چیز را درباره زندگی من می دانند. روی کره زمین بعضی ها هستند که فکر می کنند خیلی زرنگند. پدربزرگم نیکلاس می گوید که می توان درباره زندگی من، به اندازه یک کوه کتاب نوشت. در این مدت 8 سال که زندگی می کنم آنقدر اتفاقهای مختلفی برایم افتاده که در 92 سال هم نمی توانم برایتان تعریف کنم.