کتاب صوتی الفبای فلسفه

Philosophy: The Basics
کد محصول : 69276
مترجم :
گوینده :
زودترین زمان ارسال : ---
نوع رسانه : CD
تعداد حلقه : 1
نوع بسته بندی : قاب مقوایی
زبان اثر : فارسی

معرفی کتاب صوتی الفبای فلسفه اثر نایجل واربرتون

فلسفه چیست؟ به چه کسی فیلسوف گفته می‌شود؟ راه ورود و یادگیری فلسفه به چه صورت است؟ در یونان باستان، روزی انسان‌ها به این نتیجه رسیدند که به هستی و حیات خود جور دیگری بیندیشیند و درباره چراهای زندگی تفکر کنند. «دین» به بشر عرضه شد تا «پاسخ‌ها» را به انسان ارائه کند و «فلسفه» برای بررسی و طرح «چراها» وارد زندگی بشر شد. اما این دو در تضاد با یکدیگر نیستند و گاهی اوقات همدیگر را تکمیل هم می‌کنند همانطور که بسیاری از فیلسوفان افراد مذهبی بودند.
فسلفه نوعی تفکر به زندگی و نگاه نقادانه داشتن به مسائل هستی است و بیشتر نوعی هنر زندگی کردن است که در مواجهه با تمامی مسائل زندگی بشر بتواند، متفکرانه و نقادانه عمل کند. نایجل واربرتون نویسنده کتاب الفبای فلسفه سعی کرده است که به زبان بسیار ساده پرسش‌های فلسفی را مطرح کند و مطالبی سودمند درباره‌ی آن‌ها را آموزش دهد. کتاب برای افراد مبتدی و ناآشنا با فلسفه بسیار سودمند است.

کتاب صوتی الفبای فلسفه

نایجل واربرتون
نایجل واربرتون، زاده ی سال 1962، فیلسوفی انگلیسی است. واربرتون دانش آموخته ی دانشگاه های بریستول و کمبریج است. او قبل از پیوستن به دپارتمان فلسفه ی دانشگاه اوپن در سال 1994، استاد دانشگاه ناتینگهام بود. واربرتون بیشتر به خاطر فعالیت های خود در عرصه ی نوشتن مطالبی ساده و همه فهم درباره ی فلسفه شناخته می شود و در اکثر آثارش به فلسفه و زیبایی شناسی می پردازد.