کتاب هنر خواب بینی

The Art of Dreaming
کد کتاب : 69824
مترجم : فرزاد همدانی
شابک : 978-9645509215
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 340
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هنر خواب بینی اثر کارلوس کاستاندا

نویسنده در این کتاب مراحل قدم به قدمی را که برای پیشرفت در فن رویا دیدن به شیوه ساحران تولتک پیموده است تشریح می‌کند و خواننده را در جریان تجربیاتی شگفت‌آور و باورنکردنی از دنیاهای دیگری در رویا قرار می‌دهد که به اعتقاد تولتک‌ها به اندازه دنیای ما واقعیند.
سرخپوستان قدیمی ، با این تصور که شرایط انرژیایی ما قابل اصلاح است،سلسله تمرین هایی را رایج کردند که با آن ها بتوان شرایط جدیدی برای امکانات انرژیایی درک ما بوجود آورد. آن ها مجموع این تمرین ها را هنر خواب بینی نامیدند.اکنون ، با نگرش عمیقی که به مرور زمان بدست آورده ایم،متوجه می شویم که دون خوان برای خواب بینی اصطلاح کاملتر گذر به سوی ابدیت را به کار برده است.

کتاب هنر خواب بینی

کارلوس کاستاندا
کارلوس کاستاندا یا کارلُس سزار سالوادُر آرانا کاستانیِدا (Carlos César Salvador Arana Castañeda) (زاده ۲۵ دسامبر ۱۹۲۵ پرو - درگذشته ۲۷ آوریل ۱۹۹۸) نویسنده پرطرفدار آمریکایی کتاب‌های شمن‌باوری بود. دوازده کتاب وی به ۱۷ زبان ترجمه گردیده و ۸ میلیون نسخه فروش داشته‌اند که جنجال و توجه فراوانی در میان علاقه‌مندان به فلسفه و مردم‌شناسی را برانگیخته است.او در آغاز با تکیه بر آموزه‌های دون خوان در سال ۱۹۶۸ یک سری کتاب نوشت که آموزه‌های او را در شمنیزم...