کتاب میل به جاودانگی

A Matter of Immortality
(شواهد شگفت انگیز برای بقای انسان پس از مزگ فیزیکی)
کد کتاب : 71290
مترجم :
شابک : 978-6225651036
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 310
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1976
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب میل به جاودانگی اثر جس استرن

ارواح کامل نیستند , اگر آنها تمایل به بدی نداشتند در هر صورت برای رسیدن به کمال باید تجربه و معرفت بیشتری کسب کنند . می توان آنها را با کودکان مقایسه کرد یعنی هرچه سرشت و طبیعت غریزی آنها خوب باشد باز هم نیازمند رشد و تنویر افکار خودند و به اینها نمی رسند مگر پس از طی سن بلوغ , همانطور که انسان ممکن است در بدو تولد خوب یا بد باشند . ارواح نیز در اصل خود خوب و یا بدند., با این اختلاف اساسی که کودک غریزه شکل یافته دارد در حالیکه روح در حال شکل دهی غریزه خود است که در ابتدا نه خوب است و نه بد , روح تمام تمایلات را دارد و این یا آن مسیر را به تناسب اراده آزاد خود می گزیند.
آیا ارواح فطرتا خوب اند یا بد و یا ارواحی که تکامل می یابند همان ارواح هستند یا نه؟
هماه ارواح هستند که تکامل می یابند و آنها با تکامل از مرتبه ای پایین تر به مرتبه ای بالاتر می روند. آیا ارواح بعضی خوب و بعضی بد آفریده شده اند؟
خدا همه ارواح را ساده و یکسان آفریده , یعنی بدون علم , آفریده است , برای تنویر آنها به هر یک ماموریت خاص داد. آنها را بتدریج از طریق شناخت حقیقت و برای تقرب به خودش به کمال می رساند. هدف از این کمال رسانی سعادت ابدی و پالودگی روح است. این شناخت برای ارواح از طریق امتحاناتی که خداوند برای آنها تعیین می کند بدست می آید . بعضی ارواح این آزمای ها را با تسلیم و رضا می گذرانند و به سرعت به هدف و سرنوشت خود می رسند و بعضی دیگر از ارواح این آزمایشات را با شکوه و نارضایتی می گذرانند و بدین ترتیب با خطای خود موجب می شوند که از کمال و سعادت موعود دور شوند.

کتاب میل به جاودانگی

جس استرن
جس استرن (زاده ۲۶ آوریل ۱۹۱۴ – درگذشته ۲۷ مارس ۲۰۰۲) روزنامه‌نگار آمریکایی و نویسنده بیش از سی کتاب بود که ۹ تای آن پرفروش‌ها بودند.استرن در سیراکیوز نیویورک در خانواده دیوید استرن، خاخام به دنیا آمد. او از دانشگاه سیراکیوز فارغ التحصیل شد.استرن روزنامه نگار روزنامه نیویورک دیلی نیوز و بعداً سردبیر نیوزویک شد. او به آموزش روزنامه نگاری خود کمک کرد تا نویسنده ای موفق شود.استرن متخصص در کتاب‌های غیرداستانی گمانه‌زنی هیجان‌انگیز بود. کارهای اولیه او بر افراد خارجی ...
دسته بندی های کتاب میل به جاودانگی