کتاب کار با احساسات در روابط درمانی

Psychodynamic Techniques
(تکنیک های روان پویشی)
کد کتاب : 69865
مترجم : لیلا معقولی
شابک : 978-6008299936
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب کار با احساسات در روابط درمانی اثر کارن جی مارودا

کتاب حاضر به بررسی و توضیح مجموعه ای از فنون روان پویشی که برای کار با احساسات در روابط درمانی موثر و کارا هستند، می پردازد، پایه ای از اضطراب های مشترک، امیدها و انتظارات درمانگر و مراجع را مطالعه می کند و پیچیدگی های عاطفی در طول یک درمان طولانی را مورد بحث قرار می دهد. مولف روان درمانگران را در رمزگشایی معانی پشت افکار و هیجانات مراجعان که دلیل مهم رفتار آن هاست، یاری می کند و با تقویت آگاهی درمانگران، توانایی آن ها را در ارائه ی پاسخی مناسب به نیازهای مراجعان مشکل دار، افزایش می دهد.
درمان روان پویشی، مدل درمانی اساسی و قابل اعتماد است که با در نظر گرفتن درمانگر و مراجع در یک رابطه کاری مبتنی بر همکاری، به بهترین نتایج منجر می شود.

کتاب کار با احساسات در روابط درمانی

کارن جی مارودا
کارن جی مارودا (Karen J. Maroda)، استادیار بالینی روانپزشکی در کالج پزشکی ویسکانسین است و در مطب خصوصی در میلواکی، ویسکانسین است. او رئیس گذشته اخلاق و عضو هیئت مدیره بخش 39 (روانکاوی) انجمن روانشناسی آمریکا و رئیس قبلی بخش 39 بخش III، زنان، جنسیت و روانکاوی است. دکتر مارودا، نویسنده دو کتاب قبلی، قدرت ضد انتقال و اغوا، تسلیم، و تحول، همچنین مقالات متعددی در مجلات، فصول کتاب و نقد کتاب منتشر کرده است. او در سطح ملی و بین‌المللی در مورد جنبه‌های مختلف فرآیند درمانی، از جمله محل تأثیر...
دسته بندی های کتاب کار با احساسات در روابط درمانی