کتاب طاووس مستور

Tavoose Mastoor
کد کتاب : 70004
شابک : 978-9649736914
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب طاووس مستور اثر محبوبه زارع

رمان زیبای "طاووس مستور" مارا سوار بر ماشین زمانی به دوران پر از التهاب خلافت معتمد و وحشتی بی حد و وصف می برد. دورانی که خبر از موعودی بی نام و نشان بود، فردی که دنیا برای زیبا شدن نیازش داشت اما نادانانی به دنبالش بودند تا مبادا مشکلی در کارشان ایجاد شود. این اثر روایتی جذاب از اواخر عمر پر برکت امام حسن عسگری و پس از آن تولد و جانشینی امام زمان (عج) می باشد از راویانی که نزدیک ترین افراد به این اتفاقات تاریخی و سراسر معجزه بودند.

کتاب طاووس مستور

محبوبه زارع
محبوبه زارع متولد سال 1358 در یزد و دارای مدرک دکترای تفسیر تطبیقی است و تا کنون بیش از 20 عنوان کتاب از وی منتشر شده است که از آن جمله می توان به مجموعه 5 جلدی قهرمانان کوچک کربلا، شرط هشتم، مسافر ناتمام ، عقل های پاره وقت و مردم و حکومت در مصاحبه با اولین حاکم جامعه نبوی(ص) امام علی(ع) اشاره کرد.
قسمت هایی از کتاب طاووس مستور (لذت متن)
معتمد نعره کشید:«یعنی اصل قضیه را تایید می کنی! یعنی پذیرفته ای که زیر چشم من، در خانه ای که تحت محاصره لشکریان من است، طفلی به دنیا آمده و من از آن خبر ندارم!» به پیامبر اکرم عرض شد: ای فرستاده خدا! آن قائم که از نسل شماست چه وقت ظهور می کند؟ آن حضرت فرمود: ظهور او مانند قیامت است تنها خداوند است که چون زمانش فرا رسد آشکارش می سازد. فرا رسیدن آن بر آسمانیان و زمینیان پوشیده است. جز به ناگهان بر شما نیاید.