کتاب کرم شب تابی که نور نداشت!

Lucy's Light
کد کتاب : 70063
مترجم :
شابک : 978-6004775915
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کرم شب تابی که نور نداشت! اثر جو روکس

کتاب «کرم شب تابی که نور نداشت!» نوشته جو روکس به همت نشر فنی ایران - نردبان منتشر شده است.
کرم شب تابی که نور نداشت داستانی است در مورد اهمیت درخشیدن تا جایی که می توانید، با نوری که همه ما در درون خود داریم و ما را منحصر به فرد می کند.
لوسی جوانترین عضو خانواده کرم شب تاب است. او می‌خواهد مثل بقیه بدرخشد، اما برای روشن کردن جنگل خیلی کوچک است. سرانجام پس از انتظار و انتظار، نوبت به لوسی می رسد. او آماده است! او می تواند برای روشن کردن جنگل حرکت کند، اما چیزی او را متوقف می کند.
عصر روز بعد، زمانی که زمان حرکت فرا می رسد، هیجان لوسی از بین می رود و او نمی خواهد برود. خوشبختانه خانواده‌اش از او حمایت می‌کنند و او را تشویق می‌کنند تا درخشش خوبی داشته باشد و به خودش اعتماد کند. آگاهی از استعداد خود دشوار است، اما باید به یاد داشته باشیم که ما منحصر به فرد هستیم و چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن داریم!

کتاب کرم شب تابی که نور نداشت!

جو روکس
جو روکس (Jo Rooks)، نویسنده-تصویرگر برنده جوایزی است که طراحی گرافیک و تصویرسازی را در دانشکده هنر و طراحی Bath خوانده است. او چندین کتاب برنده جایزه، از جمله جعبه پروانه ها و مکان مورد علاقه هکتور را تصویرگری کرد.
نکوداشت های کتاب کرم شب تابی که نور نداشت!
Álvarez’s deep shades of blue and violet give the nocturnal forest a magical undertone while contrasting with the fireflies’ fuzzy yellow lights and the white glow of the full moon. And her bug-eyed, bright teal fireflies are adorable, accessorized with cloche hats, newsboy caps, and leaf umbrellas.
سایه های عمیق آبی و بنفش آلوارز به جنگل شبانه رنگی جادویی می بخشد در حالی که با نورهای زرد تیره کرم شب تاب و درخشش سفید ماه کامل در تضاد است. و کرم های شب تابی با چشم های حشره ای و سبزه رنگ شایان ستایش هستند که با کلاه های کلوش، کلاه های روزنامه نگار، و چترهای برگی تزئین شده اند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب کرم شب تابی که نور نداشت! (لذت متن)