کتاب پیرامون گفته ها و ناگفته ها

Gofteha Va Nagofteha
(جامعه،مردم و مشکلات در دو دهه اخیر)
کد کتاب : 70400
شابک : 978-9648698299
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 542
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پیرامون گفته ها و ناگفته ها اثر داود علی بابایی

کتاب «چند کلمه پیرامون مردم، فرهنگ و سیاست‌زدگی در جامعه کنونی ایران»، شامل مقالات ۳ سال اخیر داوود علی بابایی پیرامون موضوع عدم مدیریت صحیح جامعه و سیاست‌زدگی حاصل از آن است. برخی از این مقالات در روزنامه‌ها به چاپ رسیده و برخی را نیز خواننده برای اولین مرتبه در این کتاب می‌خواند. انتشارات امید فردا اولین نسخه از این کتاب را در سال ۱۳۹۸ به چاپ رسانید.

درحال حاضر عدم مدیریت بر روی جامعه، مردم، فرهنگ و سیاست؛ مردم ایران را با مشکلات مادی و معنوی مواجه ساخته است. داوود علی بابایی در کتاب چند کلمه پیرامون مردم، فرهنگ و سیاست‌زدگی در جامعه کنونی ایران با زبانی شیوا به بیان این مشکلات در جامعه ایران پرداخته است. این نویسنده برای واضح‌تر بودن مطالب کتاب چند کلمه پیرامون مردم، فرهنگ و سیاست‌زدگی در جامعه کنونی ایران، ابتدا واژه و مفاهیمی همچون جامعه، فرهنگ و سیاست را تعریف می‌کند و سپس به بیان خلاهای موجود در این زمینه‌ها در کشور می‌پردازد.

کتاب پیرامون گفته ها و ناگفته ها

داود علی بابایی
داوود علی بابایی یک نویسنده مستقل است. کسی که اساسی‌ترین دغدغه‌اش تاریخ، خصوصا تاریخ معاصر ایران است. تا به حال از او کتاب‌های زیادی منتشر شده اما مهم‌ترین و شاید اثرگذار‌ترین کتابش مجموعه‌ای است با عنوان «۲۵ سال در ایران چه گذشت» که مربوط به بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی از کمی قبل‌تر از پیروزی انقلاب به این سو است. تاکنون ۱۰ جلد از این مجموعه منتشر شده و علی‌بابایی امیدوار است بتواند کار انتشار این مجموعه را ادامه دهد هر چند که خودش می&zwnj...
دسته بندی های کتاب پیرامون گفته ها و ناگفته ها
قسمت هایی از کتاب پیرامون گفته ها و ناگفته ها (لذت متن)
ماکس وبر جامعه شناس آلمانی جمله ای دارد که می گوید: برخی افراد با سیاست زندگی می کنند و برخی افراد از قبل سیاست زندگی می کنند. حرف او مضمون بزرگی را در خود نهفته است؛ به همین سبب است که برای نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری و شورای شهر میلیاردها تومان هزینه می کنند. اینها همان هایی هستند که به قول وبر از قبل سیاست زندگی می کنند.