کتاب شکارچیان روح

Spirit Hunters
کد کتاب : 71224
مترجم :
شابک : 978-6226839679
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نامزد جایزه بلوبونت تگزاس سال 2019

نامزد جایزه کتاب کارولینای جنوبی سال 2020

نامزد جایزه کتاب خوانندگان جوان ربکا کودیل سال 2021

معرفی کتاب شکارچیان روح اثر الن اوه

کتاب «شکارچیان روح» رمانی نوشته «الن او» است که اولین بار در سال 2017 منتشر شد. دختری 12 ساله به نام «هارپر رین» در خانه جدیدشان در «واشنگتن دی. سی.» احساس راحتی نمی کند، به خصوص در اتاق برادر 4 ساله اش «مایکل» که به شکل عجیبی سرد است. دوست خیالی جدید «مایکل»، «بیلی»، در ابتدا بی خطر به نظر می رسد، اما وقتی «مایکل» دست به رفتارهای عجیب و خشونت آمیز می زند، «هارپر» به یاد شایعاتی درباره تسخیرشدگی این خانه می افتد. «هارپر» با کمک دوست جدیدش، «دایو»، به کاوش در گذشته پر فراز و نشیب خانه می پردازد. او همچنین با مرور خاطراتش، سوالاتی را در مورد رویدادهای عجیب رقم خورده برای خودش مطرح می کند: یک حادثه آتش سوزی در مدرسه، و تصادفی که باعث شکسته شدن چندین استخوانش شد.

کتاب شکارچیان روح

الن اوه
الن اوه نویسنده کره ای-آمریکایی، و بنیانگذار و رئیس موسسه غیرانتفاعی We Need Divers Books است. او نویسنده سه گانه پیشگویی است، همچنین به عنوان تواریخ پادشاه اژدها، مجموعه ای از رمان های فانتزی، نوجوان بر اساس فرهنگ عامه کرهشناخته می شود.اوه در بروکلین، نیویورک بزرگ شد. وی در دانشگاه نیویورک و دانشگاه جورج تاون تحصیل کرد و در رشته حقوق فارغ التحصیل شد. او پس از بچه دار شدن به طور جدی شروع به نوشتن کرد، و به همین دلیل تلاش او برای پیدا کردن کتاب هایی که شامل نمایندگی برای بچه هایش بود، تحریک شد...
نکوداشت های کتاب شکارچیان روح
A truly chilling horror novel that will grab readers’ imaginations.
یک رمان وحشت واقعا تشویش آور که تخیل مخاطبین را مجذوب خواهد کرد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Infused with diverse characters and intriguing themes.
سرشار از کاراکترهای گوناگون و تم های هیجان انگیز.
School Library Journal School Library Journal

A riveting ghost story and captivating adventure.
یک داستان ارواح مهیج، و یک ماجراجویی مسحورکننده.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب شکارچیان روح (لذت متن)
برایم مهم نیست او چه فکری می کند. من عاشق کاغذم. عاشق حسی که دارد وقتی دارم رویش می نویسم یا نقاشی می کنم، و عاشق بویش، وقتی دفتری جدید را برای اولین بار باز می کنم.

هر کاری می کنم تا از احساس پوچی که با از دست دادن خاطرات همراه است، خلاص شوم. گاهی اوقات به وحشت می افتم حتی بدون این که دلیلش را بدانم. از این حس متنفرم! به همین خاطر دارم در این دفتر مسخره می نویسم. فقط امیدوارم کمک کننده باشد.

وقتی آدم ها می میرند، همه لزوما به جایی که باید، نمی روند. برخی گیر می افتند و بعضی نمی خواهند بروند.